Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Forum - Off-topic

Demontaż schowka w Pugu 307
    przez zinfo,
    2006-04-29 10:48:51

Chciałbym wymontować schowek w moim Peugeocie 307, ale nie jestem żadnym mechanikiem samochodowym i nigdy wcześniej nic z tego auta nie wykręcałem. Dlatego właśnie chciałem się zapytać, czy demontaż tego schowka sprowadza się do odkręcenia wszystkich wigocznych w jego okolicy śrubek, czy też jest to bardziej skomplikowana sprawa. Po prostu nie chcę nic popsuć, więc jak ktoś z Was już wyjmował schowek w 307 proszę o radę.

przez ~Guest,
    2006-04-29 11:06:30

a ty chcesz samą klapke od schowka wywalić czy co??

przez ~Guest,
    2006-04-29 11:38:50

tzn w większości aut schowkli po prawej stronie są na wcisk, spróbuj pociągnąć do siebie schowek gdy będzie otwarty :wink: powinien wyskochyć, zresztą powinno być widać w szczelinach czy jest tak zamontowany

przez ~Guest,
    2006-04-29 11:54:56

\'e-t\']a napisał(-a):włąsciwy człowiek w odpowiednim temacie

przez zinfo,
    2006-04-29 15:43:47

\'woody\']tzn napisał(-a):Tylko ze tam widac jakies srubki i wlasnie chyba one mocuja schowek.Ale sprobowac mozna

przez ~Guest,
    2006-04-29 17:23:34

Gdybyś mi odpowiedział na moje pytanie, to ja bym odpowiedział Ci na Twoje... a tak to nie podpowiem Ci

przez zinfo,
    2006-04-29 21:56:59

No to odpowiadam : chce wymontowac caly schowek, nie sama klapke. Chodzi o to ze jak go wymontuje to bede mial dostep do bebechow deski rozdzielczej a o to mi wlasnie chodzi

przez ~DavidDaW,
    2017-03-11 01:45:02