Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

BMW E24


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Reloo

Reloo

    VAG Fan

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23243 postów

Napisano 09 wrzesień 2005 - 23:34

e-t ostatnio cos wspominał ze podobają mu sie te autka, wiec moze to tez sie spodoba :D

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Gość_Guest_*

Gość_Guest_*
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2005 - 23:38

piękny :D chociaż jest na wrocławskich blachach to jeszcze go nie widziałem na żywo

#3 Reloo

Reloo

    VAG Fan

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23243 postów

Napisano 09 wrzesień 2005 - 23:39

Z tego co wiem to jezdzi po Zgorzelcu :)

#4 woody

woody

    Stary wyga

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1510 postów

Napisano 09 wrzesień 2005 - 23:54

Reloo piękna e24, do tego jak utrzymana, chciałbym taką :wink:

#5 Reloo

Reloo

    VAG Fan

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23243 postów

Napisano 09 wrzesień 2005 - 23:55

hehe kto by nie chciał :D
pewnie ktos sie znajdzie :P

#6 Mrozu

Mrozu

    Częsty bywalec

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 291 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 8:57

Reloo i znowu zabrales mi auto z garazu zeby foty porobic :P zabije Dżefreja ;)

a tak powaznie to zaje..fajne autko :mrgreen: bardzo mi sie podobuje :mrgreen:

#7 moch

moch

    Stary wyga

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1196 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 9:19

Ono było na sprzedaż, jeśli jest to egzemplarz z lampami przerobionymi na wieśniackie xenony. Oglądałem to auto w moemencie w którym chciałem kupić swoje, był to jedyny ukłon w strone Będziesz Miał Wydatki. Nie podobał mi się jego stan TECHNICZNY. Nie jest to ideał powiem otwarcie. Ale z zewnątrz super. Auto idealnie wyremontowane blacharsko i świetnie zabezpieczone antykorozyjnie. Za to co się kryje za zabezpieczeniem - NIE WIADOMO. Bynajmniej i cena była wtedy rozsądna chyba 18 tysięcy.

#8 Reloo

Reloo

    VAG Fan

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23243 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 9:23

hehe, jak zobaczylem ze napisales posta w tym temacie to bylem na 90% pewien ze napiszesz ze ogladales to auto i ze chciales kupic :lol: Ty chyba wszystkie youngtimery w Polsce juz ogladałes :wink:
Co do stanu technicznego, to sam wlasciciel przyznaje ze auto nie jest idealne, ale nie jest źle :wink:

#9 moch

moch

    Stary wyga

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1196 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 9:33

w tamtym czasie oglądałem 70% fajnych "youngów". Przecież wiesz jak długo wybierałem auto...

#10 QrakPL

QrakPL

    Stary wyga

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3582 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 9:47

hehe kto by nie chciał :D
pewnie ktos sie znajdzie :P

I się znalazł :P Ja bym go nie chciał :P

#11 Reloo

Reloo

    VAG Fan

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23243 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 9:57

w tamtym czasie oglądałem 70% fajnych "youngów". Przecież wiesz jak długo wybierałem auto...


wiem wiem, przeciez zartuje 8)

#12 mrc26

mrc26

    Częsty bywalec

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 265 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 10:22

Stara seria 6, ma jedem z najbardziej udanych designow, sposrod aut BMW, oprocz tego najbardziej udane wg mnie sa: seria 3 coupe (E36 i E46), poprzenia seria 7 i 2 poprzednie serie 5. Elentualnie ze starszych modeli 507 i CSL :-)

#13 Gość_Guest_*

Gość_Guest_*
  • Goście

Napisano 10 wrzesień 2005 - 10:56

Ładny klasyk. Klsayczny styl BMW, a nie te obecne BMW-Daewoo. Preładnych lat temu u mnie na osiedlu byl ogść który przywiózł sobie taki samochód z australii, ale musial go sprzedac bo nie mozna w Polsce zarejestrowac samochdu z kierownicą po złej stornie. Pamietam- ale to miało odejscie jak ruszał ze skrzyzowania :)

#14 micab

micab

    Częsty bywalec

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 212 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 22:50

e-24 to moje marzenie.....jak skończę golfika i finanse pozwolą to napewno się za taką rozejrzę ;)
vw golf 3 gti edition `94
merc w115 `75
golf 1 gti `82
polski fiat 126p `83

#15 Fredzik

Fredzik

    Stary wyga

  • Forumowicze
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3256 postów

Napisano 10 wrzesień 2005 - 22:54

Łaaaaaaa... Super :)