Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Profil miszalj

zgłoś
    Alkomobilizer .
    Moim zdaniem rozwiązanie jak najbardziej słuszne. Dodatkowy koszt dla pijaków za kółkiem, którzy będą zobligowani do montażu takich urządzeń, zarobi przy okazji ktoś kto montuje i produkuje, a normalny kierowca który nie pije nie ma się przecież czego obawiać.

miszalj, 2015-08-24 19:21:18
    zgłoś
    Megane II - LPG
    Witaj! Ja jeżdżę już od ponad roku na BRC. Też długo się zastanawiałem czy wybrać BRC czy Staga, ale wybór padł w końcu na BRC. Po pierwsze dlatego że montują je w nowych fabrycznie autach bez utraty gwarancji, a to o czymś świadczy. Poza tym instalacje od jednego producenta, więc łatwo ją zestroić ze sobą. Jak na razie zrobiłem na gazie jakieś 30 tys km i jedyne co wymieniałem to filtry, czyli normalka. Spalanie większe do 15% niż na Pb.

miszalj, 2015-08-24 19:29:04
    zgłoś
    Alcomobilizer?
    Moim zdaniem na pewno wpłynie na poprawę bezpieczeństwa. Jak ktoś będzie miał takie urządzenie to pod wpływem będzie miał na pewno utrudniony dostęp do auta. Pewnie ktoś napisze, że zawsze może dmuchnąć osoba trzeźwa - Już widzę kolejki które się ustawiają do pomocy pijanemu żeby jechał i kogoś zabił. Świadomośc społeczeństwa w tej kwestii rośnie i jest na pewno postęp. Co do alcomobilizera - jak ma być zakładany u osób złapanych za jazdę po kielichu to tylko same plusy. Pijak musi zapłacić za to urządzenie z własnej kieszeni, będzie miał utrudniony dostęp do auta, zarobi monter, producent. Nikt nie traci.

miszalj, 2015-08-24 19:36:48
    zgłoś
    Nowe modele z gazem LPG. Co można kupić w Polsce?