Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Volkswagen Golf GTI – wprowadzenie na rynek USA

2009-10-27

Różni producenci wykorzystywali gry komputerowe do promocji swoich nowych modeli, ale to pierwszy raz, gdy producent zdecydował się na wykorzystanie App Store jako miejsca pierwszej prezentacji. Co więcej, sześciu amerykańskich klientów wygra GTI z limitowanej serii przygotowanej właśnie na tę okoliczność.

Specjaliści od marketingu w VW twierdzą, że zmiany w świecie elektronicznej rozrywki zmuszają koncerny do zmiany sposobu patrzenia na Internet i gry komputerowe. Podobno właściciele GTI to ludzie dobrze obeznani z nowoczesnymi technologiami, członkowie internetowych społeczności, grający w gry komputerowe, korzystający obszernie z iPhone'a. Specjalnie przygotowana gra, traktująca o nowym modelu VW ma być skuteczniejszym nośnikiem informacji niż 20-sekundowy spot w TV.

Nowe GTI mogą wygrać tylko Amerykanie. Ale gra na App Store dostępna jest za darmo dla wszystkich.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 117 190 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3, kombi-5, van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Niemiecki koncern planuje wprowadzić do USA swój najnowszy model Golfa z oznaczeniem GTI za pomocą gry.
    auto motor i sport, 2009-10-27 09:39:31
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij