auto motor i sport jest uznawany na naszym rynku za najbardziej opiniotwórczy magazyn motoryzacyjny w Polsce. Jest to pierwszy nowoczesny poradnikowy magazyn motoryzacyjny na polskim rynku, który sprawia, że życie kierowcy staje się łatwiejsze.

auto motor i sport koncentruje się na kierowcy - jego potrzebach: bezpieczeństwie, przyjemności z jazdy. Testujemy samochody, akcesoria i części zamienne. Doradzamy jak najlepiej zakupić auto. Przybliżamy technikę motoryzacyjną. Podpowiadamy jak lepiej, taniej jeździć i użytkować samochód.

Częstotliwość: miesięcznik
Cena detaliczna: 9,99 PLN ( z 8% VAT)
Objętość: 100 - 200 stron
Sprzedaż: (ZKDP I-VII'16): 23 749 egzemplarzy
Czytelnictwo (CCS I-VII'16): 389 tys.

 

auto motor i sport zawdzięcza swoją unikalną pozycję systematycznie publikowanym:

  • testom najnowszych samochodów wprowadzanych do sprzedaży na polski rynek
  • długodystansowym testom porównawczym, ukazującym pełne koszty eksploatacji samochodów w warunkach polskich
  • szczegółowym informacjom o bezgotówkowych lub kredytowych formach zakupu samochodów (banki, biura kapitałowe)
  • bardzo ważnym w polskich warunkach testom porównawczym samochodów używanych, przeglądom dostępnych na polskim rynku akcesoriów samochodowych (m.in.: systematyczne testy opon letnich i zimowych)

Dział reklamy:

Dyrektor Biura Reklamy  / Director of advertising

Maciej Musiał 

Sprzedaż reklam:

Tomasz Czyszkowski - Moto magazines advertising manager

Ewa Ostaszewska-Krawiec - Women’s Health advertising manager

Łukasz Kapłon - Men's Health advertising manager

Tomasz Międlarz - Runner’s World advertising manager

Beata Suchorak - Key account

Jacek Kontecki - Key account

Katarzyna Kędzior - Key account

Marek Włodarczyk - Key account

Natalia Michalska - Key account

Radosław Tomkowski - Key account

Anna Turecka - Event manager

Kontakt telefoniczny: +48 71 780 66 11



 

 

auto motor i sport przedstawia wszechstronne testy samochodowe, aktualne informacje o rynku motoryzacyjnym w Polsce i na świecie. Relacjonuje rajdowe mistrzostwa kraju, mistrzostwa świata, a także inne imprezy motoryzacyjne. W serwisie można odszukać analizy porównawcze poszczególnych marek pojazdów dostępnych na rynku polskim, co przyciąga szczególną uwagę użytkowników nabywających samochody.

Dyrektor Biura Reklamy / Director of advertising

Maciej Musiał

Moto magazines advertising manager:

Tomasz Czyszkowski


Kontakt telefoniczny: 71 780 66 11

 

W sprawie zamieszczenia reklamy na naszej witrynie prosimy kontaktować się z:

Business Ad Network Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 137A
02-231 Warszawa
tel. +48 (22) 57 67 414
reklama@ban.pl
www.ban.pl