Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Hyundai i10

Hyundai i10 to mały miejski samochód z segmentu A. Pierwsza generacja pojawiła się w 2007 roku w Indiach, tam też był produkowany. Hyundai i10 został zbudowany na płycie Kii Picanto. Druga generacja pojawiła się we Frankfurcie w 2013 roku. W ofercie silnikowej znajdują się trzy benzynowe jednostki 1.0. Jedna tradycyjna o mocy 66 KM, druga zasilana gazem LPG o mocy 67 KM. Trzecia ma pojemność 1.25 i moc 87 KM. Konkurenci to m. in. Fiat Panda oraz Peugeot 108.

Testy samochodów Hyundai i10

Fiat Panda, Ford Ka, Seat Mii, Hyundai i10 Testy porównawcze 3 lipca 2014, 16:46

Fiat Panda, Ford Ka, Seat Mii, Hyundai i10: Czterech takich

Hyundai i10, Seat Mii, Ford Ka i Fiat Panda – każdy wnosi do klasy najmniejszych aut coś swojego. Cztery maluchy, czyli pojedynek na duże argumenty.  

Porównanie tanich aut Testy porównawcze 28 kwietnia 2014, 10:13

Porównanie aut z różnych klas: Niedrogie jest dobre

Mogą być szare i nudne, ale w codziennym użytkowaniu są niezawodne i bezstresowe. Porównanie sześciu tanich aut z różnych klas.

Hyundai i10: pierwsza jazda Pierwsza jazda 20 stycznia 2014, 12:00

Hyundai i10: Obywatel Europy

Hyundai i10, dotąd jedno z najtańszych aut w Polsce, w nowej wersji z pudełka na kołach przeistoczył się w zgrabnego malucha. Ma takie dodatkowe wyposażenie, jak eleganckie limuzyny.

Wiadomości dotyczące modelu Hyundai i10

Hyundai i10 - lifting jako przystawka Wydarzenia 31 sierpnia 2016, 13:41

Hyundai i10 - lifting jako przystawka

Koreański producent zaprezentował Hyundai i10 po face liftingu, które swoją premierę będzie miało na targach Paryż Motor Show. To jednak przystawka przed najważniejszą premierą od Hyundai'a - nowego i30.

Euro NCAP Hyundai i10 Wydarzenia 14 maja 2014, 11:57

Euro NCAP rozbiło Mercedesa C i Hyundaia i10

Spece od testów zderzeniowych, czyli Euro NCAP opublikowali testy Mercedesa klasy C i małego Hyundaia i10.

Tata Nano Wydarzenia 31 stycznia 2014, 14:27

Katastrofalne crash-testy aut z Indii

Jeśli ktoś jeszcze sądzi, że auta z Chin to najniższy poziom bezpieczeństwa, to teraz będzie musiał zweryfikować swoją opinię. Pierwsze, niezależne testy zderzeniowe na rynku indyjskim wykazały, że tamtejsze auta są całkowicie na bakier z bezpieczeństwem.