Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Lamborghini Murcielago - Testy

Testy redakcji auto motor i sport: testy długodystansowe, testy pojedyncze i porównawcze, relacje z pierwszych jazd oraz testy samochodów używanych Lamborghini Murcielago. Opinie ekspertów, wady i zalety samochodów Lamborghini Murcielago. Testowane samochody podlegają pomiarom spalania, przyspieszenia, mierzona jest także elastyczność silnika oraz długość drogi hamowania. W każdym modelu testowanym przez redakcję oceniane są komfort i bezpieczeństwo jazdy, właściwości jezdne oraz napęd.

Testy samochodów Lamborghini Murcielago

Aston Martin V12 Vantage, 0-300 Testy porównawcze 19 marca 2010, 13:28

Mistrzowie speedu

0-300 km/h. Dziewięć seryjnych i pięć tuningowanych aut sportowych staje do wielkiego pojedynku - które z nich najszybciej rozpędzi się do 300 km/h i zahamuje do zera? Na linii startu zameldowało się łącznie 8819 mechanicznych koni.

Speed Test Nardo Testy porównawcze 14 grudnia 2009, 14:00

Rekordy prędkości na torze Nardo

Na torze Nardo zebrała się sama śmietanka: Aston Martin V12 Vantage, Audi R8 V10, Bentley Continental F. S. Speed, Cadillac CTS-V, Ford GT, Lamborghini Murcielago, Mercedes SLR Stirling Moss i Porsche 911 GT3.

Najszybsze samochody Testy porównawcze 2 grudnia 2008, 15:22

Cicha noc, szybka moc

300 km/h to za mało. Gdy nad wyczynowym torem w Nardo zachodzi słońce a rozgrzany asfalt zaczyna zlewać się z mrocznym horyzontem, do akcji wkracza „auto motor i sport". Nadchodzi czas bicia rekordów prędkości.

Ferrari 599 i Lamborghini Murciélago Testy porównawcze 21 października 2008, 13:00

Ferrari 599 i Lamborghini Murciélago – Viva Italia

Witamy w pierwszej lidze włoskiej. Chluba Maranello - Ferrari 599 GTB Fiorano - walczy o punkty z Lamborghini Murciélago LP 640 z Sant' Agata.

Lamborghini Murcielago LP 640 E-GEAR Test 27 marca 2007, 11:52

Green Pace

Jeśli ktoś ze zmodernizowanego Lamborghini Murciélago LP 640 wysiada niespocony, to znaczy, że się oszczędzał. Jadowicie zielony bolid porusza się bowiem na granicy między GT a wyścigówką.