Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
BP BP
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Audi A4 Allroad - słuszny format

Ze wszystkich Audi A4 poza ubitym szlakiem najlepiej poradzi sobie wersja Allroad. To zasługa większego prześwitu i trybu offroad.

Audi A4 Allroad Audi A4 Allroad

Zwykłe kombi jest trochę nudne. Co innego uterenowione – takie jak A4 Allroad, które za sprawą czarnych nakładek na nadkolach i progach wyróżnia się samym wyglądem. Za kółkiem Allroada kierowca czuje się o wiele pewniej, przede wszystkim ze względu na zwiększony o 34 mm prześwit. W krytycznej sytuacji, zjeżdżając na przykład na niewyasfaltowane pobocze, ryzyko, że Allroad przytrze „brzuchem” jest o wiele mniejsze niż w innych kombi.

Podczas pozaasfaltowych eskapad przyda się z kolei nowy tryb jazdy – offroad. W tym trybie napęd quattro jest stały, w pozostałych może się wyłączać, kiedy ryzyko poślizgu okaże się małe (tylko w autach z silnikiem benzynowym, w wersjach z dieslem wciąż jest stały napęd). Na drodze, dzięki czujnikom, które rozpoznają m.in. rodzaj nawierzchni, przyspieszenia boczne i wzdłużne, różnicy między rodzajami napędu nie czuć. 

Audi A4 Allroad Audi A4 Allroad
TO POLUBISZ TEGO NIE
ŚWIATŁA MATRYCOWE
Trzeba za nie dopłacić 9230 zł, ale docenimy je podczas każdej podróży nocą. Mają bardzo daleki zasięg i nie oślepiają innych.
WYSOKI TUNEL
Miejsce na nogi pasażera siedzącego na środkowym miejscu kanapy jest ograniczone przez wysoki tunel.
BP

Trakcja jest bardzo dobra, zwłaszcza na mokrej drodze, a auto świetnie potrafi „odepchnąć się” z zakrętu. Jednak na nasz gust tryb Comfort mógłby być nieco bardziej komfortowy, a klamki w aucie za 200 tys. zł powinny być z metalu, a nie z plastiku. Cała reszta jest w odpowiednim formacie

Dane producenta AUDI A4 ALLROAD 2.0 TFSI QUATTRO
Cena 197 200 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika benzynowy, R4 turbo
Pojemność skokowa 1984 cm3
Moc maksymalna
przy obrotach
252 KM
5000-6000/min
Maksymalny moment obrotowy
przy obrotach
370 Nm
1600-4500/min
Rodzaj napędu na cztery koła; 7-bieg. przekł. dwusprzęgłowa
OSIĄGI
0–100 km/h 6,1 s
Prędkość maksymalna 246 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie 6,6 l/100 km
Emisja CO2 152 g/km
NADWOZIE
5-drzwiowe, 5-miejscowe kombi, długość x szerokość x wysokość 4750 x 1842 x 1493 mm, rozstaw osi 2818 mm, masa własna 1580 kg, ładowność 590 kg, pojemność bagażnika 505/1510 l, pojemność zbiornika paliwa 58 l.

WARTO WIEDZIEĆ
Szymon Piaskowski, redaktor "auto motor i sport"

Allroad jest dopracowany i kosztuje od 200 tys. zł, a jednak Audi pozwala sobie na niechlujne tłumaczenie: „przestrzegaj sejfu” na wyświetlaczu między zegarami. Nic nam to nie mówi.

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 132 900 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Wyśmienita propozycja śmietnik wagena za którą trzeba płacić stawkę 'Premium'. Czy spalanie oleju w ilościach półhurtowych przy każdej wizycie na stacji benzynowej (ponad litr na 700 km) jest w standardzie czy znajduje się na wyposażeniu dodatkowym i trzeba za to dopłacić jak za podłokietnik? 2.0 tfsi zatarł się po przejechaniu 75 tyś km (spokojna jazda miejska głównie i serwisowany) i przepalaniu oleju po litr na 600-700 km. VAG szmelcwagen group to tylko kłopoty i czy chcecie czy nie zostaniecie nabici w butelkę.Posiadacze tych złomów dzielą się na dwie grupy - tych którzy już zapłacili i tych co zapłacą za usuwanie wadkonstrukcyjnych i bubli produkowanych przez ten koncern.
    ~olo, 2017-04-06 16:32:58
  • avatar
    zgłoś
    Allroady od Audi zawsze mi się podobały, ale w tym roku Volvo V90 CC zdecydowanie podbiło moje serce. Głównie ze względu na design chociaz wyposazenie Szwedzi też proponują konkretne w rozsądnej cenie.
    wojti87, 2017-03-23 09:34:19
  • avatar
    zgłoś
    błędy się zdarzają, dzięki za czujność!
    ~amis, 2017-02-28 10:34:13
  • avatar
    zgłoś
    To jest błąd 0–100 km/h ----> 16,1 s
    ~Head, 2017-02-27 23:44:50
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij