Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
BP BP
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Audi A4 Allroad - słuszny format

Ze wszystkich Audi A4 poza ubitym szlakiem najlepiej poradzi sobie wersja Allroad. To zasługa większego prześwitu i trybu offroad.

Audi A4 Allroad Audi A4 Allroad

Zwykłe kombi jest trochę nudne. Co innego uterenowione – takie jak A4 Allroad, które za sprawą czarnych nakładek na nadkolach i progach wyróżnia się samym wyglądem. Za kółkiem Allroada kierowca czuje się o wiele pewniej, przede wszystkim ze względu na zwiększony o 34 mm prześwit. W krytycznej sytuacji, zjeżdżając na przykład na niewyasfaltowane pobocze, ryzyko, że Allroad przytrze „brzuchem” jest o wiele mniejsze niż w innych kombi.

Podczas pozaasfaltowych eskapad przyda się z kolei nowy tryb jazdy – offroad. W tym trybie napęd quattro jest stały, w pozostałych może się wyłączać, kiedy ryzyko poślizgu okaże się małe (tylko w autach z silnikiem benzynowym, w wersjach z dieslem wciąż jest stały napęd). Na drodze, dzięki czujnikom, które rozpoznają m.in. rodzaj nawierzchni, przyspieszenia boczne i wzdłużne, różnicy między rodzajami napędu nie czuć. 

TO POLUBISZ TEGO NIE
ŚWIATŁA MATRYCOWE
Trzeba za nie dopłacić 9230 zł, ale docenimy je podczas każdej podróży nocą. Mają bardzo daleki zasięg i nie oślepiają innych.
WYSOKI TUNEL
Miejsce na nogi pasażera siedzącego na środkowym miejscu kanapy jest ograniczone przez wysoki tunel.
BP

Trakcja jest bardzo dobra, zwłaszcza na mokrej drodze, a auto świetnie potrafi „odepchnąć się” z zakrętu. Jednak na nasz gust tryb Comfort mógłby być nieco bardziej komfortowy, a klamki w aucie za 200 tys. zł powinny być z metalu, a nie z plastiku. Cała reszta jest w odpowiednim formacie

Dane producenta AUDI A4 ALLROAD 2.0 TFSI QUATTRO
Cena 197 200 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika benzynowy, R4 turbo
Pojemność skokowa 1984 cm3
Moc maksymalna
przy obrotach
252 KM
5000-6000/min
Maksymalny moment obrotowy
przy obrotach
370 Nm
1600-4500/min
Rodzaj napędu na cztery koła; 7-bieg. przekł. dwusprzęgłowa
OSIĄGI
0–100 km/h 6,1 s
Prędkość maksymalna 246 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie 6,6 l/100 km
Emisja CO2 152 g/km
NADWOZIE
5-drzwiowe, 5-miejscowe kombi, długość x szerokość x wysokość 4750 x 1842 x 1493 mm, rozstaw osi 2818 mm, masa własna 1580 kg, ładowność 590 kg, pojemność bagażnika 505/1510 l, pojemność zbiornika paliwa 58 l.

WARTO WIEDZIEĆ
Szymon Piaskowski, redaktor "auto motor i sport"

Allroad jest dopracowany i kosztuje od 200 tys. zł, a jednak Audi pozwala sobie na niechlujne tłumaczenie: „przestrzegaj sejfu” na wyświetlaczu między zegarami. Nic nam to nie mówi.

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 132 900 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Wyśmienita propozycja śmietnik wagena za którą trzeba płacić stawkę 'Premium'. Czy spalanie oleju w ilościach półhurtowych przy każdej wizycie na stacji benzynowej (ponad litr na 700 km) jest w standardzie czy znajduje się na wyposażeniu dodatkowym i trzeba za to dopłacić jak za podłokietnik? 2.0 tfsi zatarł się po przejechaniu 75 tyś km (spokojna jazda miejska głównie i serwisowany) i przepalaniu oleju po litr na 600-700 km. VAG szmelcwagen group to tylko kłopoty i czy chcecie czy nie zostaniecie nabici w butelkę.Posiadacze tych złomów dzielą się na dwie grupy - tych którzy już zapłacili i tych co zapłacą za usuwanie wadkonstrukcyjnych i bubli produkowanych przez ten koncern.
    ~olo, 2017-04-06 16:32:58
  • avatar
    zgłoś
    Allroady od Audi zawsze mi się podobały, ale w tym roku Volvo V90 CC zdecydowanie podbiło moje serce. Głównie ze względu na design chociaz wyposazenie Szwedzi też proponują konkretne w rozsądnej cenie.
    wojti87, 2017-03-23 09:34:19
  • avatar
    zgłoś
    błędy się zdarzają, dzięki za czujność!
    ~amis, 2017-02-28 10:34:13
  • avatar
    zgłoś
    To jest błąd 0–100 km/h ----> 16,1 s
    ~Head, 2017-02-27 23:44:50
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij