Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.3

BMW 640i Coupe facelifting: Niby nic...

Zmiany w odświeżonej szóstce trudno dostrzec na pierwszy rzut oka, ale jak już je zobaczysz, nie będziesz chciał poprzednika.

Adam Majcherek 2015-08-06
Większe wloty powietrza ułatwiają łapanie oddechu 320 koniom pod maską    

BMW przyzwyczaiło nas do tego, że auta tej marki poddane liftingowi zmieniają się nieznacznie. Podobnie jest z „szóstką” – nowa ma inne zderzaki, w każdej z „nerek” jest teraz 9 zamiast 10 poprzeczek, a w kloszach reflektorów w miejsce ksenonowych żarników montuje się standardowo diody LED. W kabinie już w podstawowej wersji pojawił się pakiet nawigacyjny Connected Drive, a pasażerowie będą mogli korzystać m.in. z usług concierge’a, który na życzenie np. zarezerwuje stolik w restauracji i prześle bezpośrednio do samochodowej nawigacji wskazówki jak do niej dotrzeć.

Najprzyjemniejszą nowością w odświeżonej „szóstce” jest jednak nie concierge, a montowany seryjnie w 640i sportowy układ wydechowy, pozwalający kierowcy na decydowanie o tym jakiej ścieżki dźwiękowej chce słuchać. Układ ten wyposażono w zawór, który sprawia, że po wybraniu trybu Sport lub Sport+ zmienia się akustyka wydechu i do uszu pasażerów dociera przyjemnie głośny gang silnika. W pozostałych trybach pracy układu wydechowego zawór jest zamknięty i nic nie zakłóca  błogiej ciszy panującej na pokładzie. Podczas jazdy 640i jest takie jak przed liftingiem – powożone delikatnie okazuje się znakomitym kompanem na długie podróże, a zaganiane pokazuje pazur i chętnie poddaje się woli kierowcy, choć w zakrętach czuć, że swoje waży.

Pasażerowie z przodu mogą rozkoszować się nie tylko ciszą na pokładzie, ale i komfortowymi fotelami obszytymi skórą, z elektryczną regulacją i pamięcią ustawień oraz świetnym sprzętem audio. Podróżującym z tyłu komfort jazdy zakłóci ciasnota, bo jeśli siedzący z przodu mają ponad 180 cm wzrostu, tym z tyłu zostanie niewiele miejsca na nogi. 

Charakterystyczna kierownica z niewielkim środkiem to cecha szczególna aut z pakietem sportowym M        Nowością na liście wyposażenia BMW 640i Coupe jest dwukolorowa skórzana tapicerka
   
DANE PRODUCENTA BMW 640i Coupe
Cena 383 000 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika  benzynowy, R6 turbo
Pojemność skokowa  2979 cm3
Moc maksymalna
w przedziale obrotów
 320 KM
5800–6000/min
Maksymalny moment obrotowy
w przedziale obrotów
450 Nm
1300–4500 obr/min
 
Rodzaj napędu  na tylne koła; 8-biegowa przekładnia automatyczna
OSIĄGI
0–100 km/h  5,3 s
Prędkość maksymalna  250 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie  7,4 l/100 km
Emisja CO2  172 g/km
NADWOZIE
2-drzwiowe, 4-miejscowe coupé, długość x szerokość x wysokość 4894 x 1894 x 1369 mm, rozstaw osi 2855 mm, masa własna 1870 kg, pojemność bagażnika 460 l, pojemność zbiornika paliwa 70 l.

Naszym zdaniem

Adam Majcherek redaktor "auto motor i sport"
640i jest przestronniejsze i wygodniejsze niż Porsche 911 i bardziej sportowe niż Mercedes S w wersji coupé. Jeśli zależy Ci na takich cechach – będziesz zadowolony.   
TO POLUBISZ - WYŚWIETLACZ HUD
A szczególnie jego bardzo precyzyjne wskazania nawigacji – z takim pilotem nie sposób zabłądzić.

TEGO NIE - WYKOŃCZENIE TUNELU
Dużą powierzchnię lakierowanego plastiku na tunelu środkowym szybko porysujesz obrączką czy kluczami.
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 89 700 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    <p>BMW przeprowadzając faceliftingi swoich modeli jest dalekie od rewolucyjnych zmian. Odświeżona seria 6 nie jest tu wyjątkiem. Sprawdzamy, co zmieniło się w eleganckim coupe.&nbsp;</p><br /><br /><a href="/testy/Pierwsza-jazda-pofaceliftingowym-BMW-640i-Coupe-Niby-nic,20326,1">Zobacz artykuł</a>
    auto motor i sport, 2015-08-05 13:55:43
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij