Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.3
BP BP

BMW 640i Coupe facelifting: Niby nic...

Zmiany w odświeżonej szóstce trudno dostrzec na pierwszy rzut oka, ale jak już je zobaczysz, nie będziesz chciał poprzednika.

Większe wloty powietrza ułatwiają łapanie oddechu 320 koniom pod maską    

BMW przyzwyczaiło nas do tego, że auta tej marki poddane liftingowi zmieniają się nieznacznie. Podobnie jest z „szóstką” – nowa ma inne zderzaki, w każdej z „nerek” jest teraz 9 zamiast 10 poprzeczek, a w kloszach reflektorów w miejsce ksenonowych żarników montuje się standardowo diody LED. W kabinie już w podstawowej wersji pojawił się pakiet nawigacyjny Connected Drive, a pasażerowie będą mogli korzystać m.in. z usług concierge’a, który na życzenie np. zarezerwuje stolik w restauracji i prześle bezpośrednio do samochodowej nawigacji wskazówki jak do niej dotrzeć.

Najprzyjemniejszą nowością w odświeżonej „szóstce” jest jednak nie concierge, a montowany seryjnie w 640i sportowy układ wydechowy, pozwalający kierowcy na decydowanie o tym jakiej ścieżki dźwiękowej chce słuchać. Układ ten wyposażono w zawór, który sprawia, że po wybraniu trybu Sport lub Sport+ zmienia się akustyka wydechu i do uszu pasażerów dociera przyjemnie głośny gang silnika. W pozostałych trybach pracy układu wydechowego zawór jest zamknięty i nic nie zakłóca  błogiej ciszy panującej na pokładzie. Podczas jazdy 640i jest takie jak przed liftingiem – powożone delikatnie okazuje się znakomitym kompanem na długie podróże, a zaganiane pokazuje pazur i chętnie poddaje się woli kierowcy, choć w zakrętach czuć, że swoje waży.

Pasażerowie z przodu mogą rozkoszować się nie tylko ciszą na pokładzie, ale i komfortowymi fotelami obszytymi skórą, z elektryczną regulacją i pamięcią ustawień oraz świetnym sprzętem audio. Podróżującym z tyłu komfort jazdy zakłóci ciasnota, bo jeśli siedzący z przodu mają ponad 180 cm wzrostu, tym z tyłu zostanie niewiele miejsca na nogi. 

Charakterystyczna kierownica z niewielkim środkiem to cecha szczególna aut z pakietem sportowym M        Nowością na liście wyposażenia BMW 640i Coupe jest dwukolorowa skórzana tapicerka
   
DANE PRODUCENTA BMW 640i Coupe
Cena 383 000 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika  benzynowy, R6 turbo
Pojemność skokowa  2979 cm3
Moc maksymalna
w przedziale obrotów
 320 KM
5800–6000/min
Maksymalny moment obrotowy
w przedziale obrotów
450 Nm
1300–4500 obr/min
 
Rodzaj napędu  na tylne koła; 8-biegowa przekładnia automatyczna
OSIĄGI
0–100 km/h  5,3 s
Prędkość maksymalna  250 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie  7,4 l/100 km
Emisja CO2  172 g/km
NADWOZIE
2-drzwiowe, 4-miejscowe coupé, długość x szerokość x wysokość 4894 x 1894 x 1369 mm, rozstaw osi 2855 mm, masa własna 1870 kg, pojemność bagażnika 460 l, pojemność zbiornika paliwa 70 l.

Naszym zdaniem

Adam Majcherek redaktor "auto motor i sport"
640i jest przestronniejsze i wygodniejsze niż Porsche 911 i bardziej sportowe niż Mercedes S w wersji coupé. Jeśli zależy Ci na takich cechach – będziesz zadowolony.   
TO POLUBISZ - WYŚWIETLACZ HUD
A szczególnie jego bardzo precyzyjne wskazania nawigacji – z takim pilotem nie sposób zabłądzić.

TEGO NIE - WYKOŃCZENIE TUNELU
Dużą powierzchnię lakierowanego plastiku na tunelu środkowym szybko porysujesz obrączką czy kluczami.
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 89 700 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    <p>BMW przeprowadzając faceliftingi swoich modeli jest dalekie od rewolucyjnych zmian. Odświeżona seria 6 nie jest tu wyjątkiem. Sprawdzamy, co zmieniło się w eleganckim coupe.&nbsp;</p><br /><br /><a href="/testy/Pierwsza-jazda-pofaceliftingowym-BMW-640i-Coupe-Niby-nic,20326,1">Zobacz artykuł</a>
    auto motor i sport, 2015-08-05 13:55:43
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij