Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Hyundai Genesis: Luksus dla odważnych

Długi na pięć metrów, wyposażony jak na vipowską limuzynę przystało – oto Genesis, czyli Hyundai niechwalący się swoim pochodzeniem.  

Adam Majcherek 2015-03-02

Rozstawem osi większym niż w Audi A8 i BMW Serii 7, znakomitym seryjnym wyposażeniem i 5-letnią gwarancją Genesis chce przekonać do siebie klientów, których stać na to, by pławić się w luksusie. Zachęca wykończonym skórą i drewnem wnętrzem z rozkładanymi fotelami i komfortowym zawieszeniem godnym vipowskiego biura na kółkach. Najlepiej VIP-a z immunitetem, bo 315-konny silnik i napęd na cztery koła w połączeniu ze świetnie wyciszoną kabiną pozwalają na szybkie i niezauważalne osiąganie prędkości, za które można stracić „prawko”.

Hyundai ściąga z głów zapracowanych klientów problem studiowania długiej listy płatnych opcji i sprzedaje Genesisa tylko w jednej wersji – „wszystko, co się da”. Klient może wybrać jedynie rodzaj drewna, kolor skórzanej tapicerki i lakieru. O dziwo jednak, za żadne pieniądze nie dostanie systemu multimedialnego dla podróżujących z tyłu, czy chociażby elektrycznie regulowanych zagłówków.

A to w luksusowych limuzynach wyposażenie całkiem oczywiste. Mercedes chwalił się ostatnio, że przyjął już 100 tysięcy zamówień na nową Klasę S. A „eska” wyposażona jak Hyundai Genesis kosztuje co najmniej pół miliona złotych. Cena Hyundaia (299 tys. zł) może być więc znakomitym argumentem, jeśli komuś brakłoby odwagi do kupna koreańskiego „merca”. Tylko czy w tej klasie cena to jeszcze argument?

 

Dane producenta Hyundai Genesis 3.8 V6 GDI
Cena 299 000 zł
Silnik i przeniesienie napędu
Rodzaj napędu benzynowy, V6
Pojemność skokowa 3778 cm3
Moc maks./przy obrotach 315 KM/6000 obr/min
Maks. moment obr./przy obrotach 397 Nm/5000 obr/min
Przeniesienie napędu na cztery koła; 8-biegowa przekładnia automatyczna
Osiągi
0–100 km/h 6,8 s
Prędkość maksymalna 240 km/h
Zużycie paliwa
Średnie 11,6 l/100 km
Emisja CO2 270 g/km
Nadwozie
4-drzwiowy, 5-miejscowy sedan, długość x szerokość x wysokość 4990 x 1890 x 1480 mm, rozstaw osi 3010 mm, masa własna 2075 kg, pojemność bagażnika 433 l, pojemność zbiornika paliwa 77 l.
 

 


Adam Majcherek - redaktor „auto motor i sport”

Prawie BMW serii 7 za 3/4 jego ceny – nic tylko brać. Dla prezesa-nonkonformisty ze zmysłem oszczędzania.
To polubisz - "magia" bagażnika
Wystarczy, że staniesz za autem z kluczykiem w kieszeni, a po chwili pokrywa bagażnika uniesie się sama.
Tego nie - regulacja klimy
Aparatura na tylnym podłokietniku pozwala na obsługę fotela i sprzętu audio, ale klimatyzacji już nie

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 318 000 PLN
Dostępne nadwozia: sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    <p>Hyundai Genesis już nie jako sportowe coupe, ale teraz luksusowa limuzyna chce kusić wybrednych klientów. Pełno skóry, mocna V-szóstka pod maską i jedna maksymalna wersja wyposażenia. Można jedynie zmieniać kolory. Oto pierwsze wrażenia z jazdy Hyundaiem Genesis.</p><br /><br /><a href="/testy/pierwsza-jazda-Hyundai-Genesis,18627,1">Zobacz artykuł</a>
    auto motor i sport, 2014-12-17 09:21:50
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij