Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Kombi gościnne

Ma wiele zalet i jedną, rzucającą się w oczy, wadę - nieciekawy wygląd. Dacia Logan MCV 1.5 dCi to kawał samochodu za niewielkie pieniądze.

2007-03-06
Dacia Logan MCV 1.5 dCi Ambiance Może wygląda niepozornie, ale pod względem ilości miejsca wewnątrz dorównuje mu niewielu .

Wysiadając z Logana MCV, raczej nie odwrócimy się za siebie, by jeszcze chwilę na niego popatrzeć - uroda auta jest bowiem dość umiarkowana.

Niepozorny rumuński samochód, dzięki zwiększonemu o 27 cm rozstawowi osi (w porównaniu z sedanem), kusi za to przestronnym wnętrzem i 700-litrowym bagażnikiem, w którym można zamontować dodatkową kanapę. W odróż- nieniu od wielu konkurentów, miejsca w trzecim rzędzie jest tyle, że Logan bez trudu ugości całkiem spore towarzystwo. Pod warunkiem wszakże, że zasiadający tam pasażerowie zaakceptują konieczność podkurczenia nóg. A gdy kanapa jest zbędna - można ją pozostawić w garażu.


DANE TECHNICZNE

DANE TECHNICZNE
NadwozieSiedmiomiejscowe, pięciodrzwiowe kombi, długość x szerokość x wysokość 4450 x 1740 x 1640mm, rozstaw osi 2905 mm, masa własna 1225 kg, dopuszczalna masa całkowita 1840 kg, pojemność bagażnika 198/700/2350 l.
SilnikWysokoprężny, rzędowy, czterocylindrowy, z wtryskiem typu common-rail z turbosprężarką, 2 zawory na cylinder, pojemność skokowa 1461 cm3, moc 50 kW (68 KM) przy 4 000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 1700 obr/min. Napęd na przednie koła.
Osiągi*Przyspieszenie 0-100 km/h 18,0 s,prędkość maksymalna 150 km/h,średnie zużycie paliwa 5,3 l/100 km
CenaDacia Logan MCV 1.5 dCi Ambiance - 45 450 zł

Zajęcie miejsca "w bagażniku" ułatwia kładzione do przodu oparcie i unoszone siedzisko drugiego rzędu siedzeń. I nie ma z tym problemu, nawet gdy kierowca i pasażer obok maksymalnie odsuną do tyłu swoje fotele, bowiem w środkowej kanapie zamontowano bardzo zmyślne zagłówki, potrafiące wykonać skłon do przodu.

Tanie plastiki we wnętrzu Logana da się zaakceptować. Niedogodnością jest jednak zbyt niskie umiejscowienie pokr ęteł regulacji wentylacji oraz wysokości ustawienia świateł przednich. Razi też schowany pod hamulcem ręcznym joystick do regulacji lusterek wstecznych.

Układ jezdny wysokiego i długiego kombi różni się od układu sedana nastawami. Cicho pracujące zawieszenie dostrojono sztywniej, co na szczęście nie odbija się drastycznym spadkiem komfortu podróżowania. Nierówności jezdni Logan MCV tłumi tylko nieco mniej skutecznie, za to zakręty przejeżdża bardzo pewnie.

I jeśli dodamy do tego niezbyt mocny, ale cichy i spokojny silnik Diesla - otrzymamy idealne auto dla dużej rodziny.

Tekst: Maciej Struk
Zdjęcia: Renault

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 47 450 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Ma wiele zalet i jedną, rzucającą się w oczy, wadę - nieciekawy wygląd. Dacia Logan MCV 1.5 dCi to kawał samochodu za niewielkie pieniądze.
    auto motor i sport, 2007-11-27 13:42:48
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij