Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0
BP BP

Renault Laguna Coupe - test wideo

Renault Laguna Coupe Lagunie coupé odpowiada spokojna jazda po serpentynach górskich lub miejskich bulwarach.

Francuski Aston. Trzynaście lat nieobecności, cztery lata podsycania emocji i wreszcie jest prawdziwe coupé Renault - Laguna Coupé.


Zapraszamy do obejrzenia naszego materiału wideo na temat tego samochodu.

DANE TECHNICZNE RENAULT LAGUNA COUPÉ

DANE TECHNICZNE RENAULT LAGUNA COUPÉ
Cena152 000 zł
KonkurenciAudi A5, Peugeot 407 Coupé
Silnikbenzynowy, V6, 3.5
Moc/przy obrotach238 KM/6000 obr/min
0-100 km/h7,4 s
Prędkość maksymalna245 km/h
Zużycie paliwa10,0 l/100 km
Emisja CO2238 g/km
Silnikpoj. 3498 cm3, 330 Nm przy 4400 obr/min, skrzynia bieg. 6A, napęd na przednie koła.
Nadwozie2-drzwiowe, 4-miejscowe coupé, dł. x szer. x wys. 4643 x 1812 x 1398 mm, rozstaw osi 2694 mm, masa własna 1522 kg, poj. bagażnika 423 l.
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 33 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    trzynascie lat nieobecnosci i jest tyl sciagniety od astona, silnik pozyczony od nissana, a srodek jak od auta o polowe tanszego, czego chciec wiecejksiegowi rzadzaniemieckie auta dla dresiarzy, japonczyki w nikczemnej liczebnosci (nissan 350Z) i chyba lepiej kupic focusa RS, czy subaru WRXbardzo lubie Was czytac.....niestety ogladac wole Top Gear ale zakladam, ze sie mozna podszkolic
    vonsippen, 2009-05-27 21:22:32
  • avatar
    zgłoś
    Cienko - pan sie meczy jakby ktos go zmuszal do tej pracy. Obraz niezgrany z tekstem - pan o silniku a my ogladamy lusterka - czyli montaz cienki. Duuuuzo jeszcze musicie sie nauczyc w tej sprawie...
    ~wuja, 2009-05-07 14:21:53
  • avatar
    zgłoś
    Do Ryszard: jaki motyw?Do Redakcji: Panowie trzeba podszkolic warsztat Niestety Pan redaktor zachowuje sie jakby nigdy nie stal przed kamerą, przez co zacina sie, deklamuje, nie wie copowiedziec, itp - no nie oglada się tego plynnie, tylko meczymy sie razem redaktorem zeby cos wydukal. Druga sprawa, wiem ze kreciliscie to w nieciekawej porze roku, bo bylo szaro, ale mozna bylo dobrac bardziej urokliwe miejsce na zdjecia, niz brudne dziurawe podmiejskie wsie. Ale największe zastrzezenie mam do błedów rzeczowych i merytorycznych. Mianowicie w systemie 4WS kola tylnej osi zachowuja sie tak:- do 60 km/h tylna os skreca sie PRZECIWNIE do przedniej, zapewniajac tym samym maly promien skretu,- od 60 km/h tylna os skreca sie ZGODNIE z przednia, zapewniajac plynna zmiane pasa.Zagubiony pan redaktor oczywiscie pomylil wszystko bo nie bardzo wiedział o czym mówi. Co do samej laguny coupe: Mialem okazje wlasnie wczoraj testowac to autko, choc tylko z 2.0T. Ogolnie moje wnioski:- przesliczny wyglad zewnetrzny auta, ktory jest obecnie najladniejszym autem francuskim,- a wszystko zaprzepaszczane jest przez nudne wnetrze ze zwyklej laguny, ktora nie daje żadnego poczucia i wrażenia choć troche bardziej luksusowego samochodu (a przeciez dokladnie tego poczucia bedzie wymagal klient coupe),- cena z kosmosu, moim zdaniem zupelnie nie relatywna do konkurencji, poniewaz za podobna cene (140kpln) mozna nabyc A5 quattro 2.0 TFSI ktora jest przynajmniej rownie piekna stylistycznie, a technologicznie z napedem quattro daleko wyprzedza lagune- jednostka napedowa jest bezsensu, potezny litraz z niewielka moca z niego, daje poczucice ze ktos nas oszukal i nie dal wszystkiego, a i tak zaplacilismy jak za woly. - najmocniejszy silnik diesla nie kalkuluje sie juz zupelnie (170k za wersje podstawowa), nie wiem dlaczego zrobiono tak slabe silniki do samochodu sportowego, ale w tej cenie zahaczamy bardzo wyraznie o klase "Premium" i laguna tutaj bedzie przegrywac z prestizem innych marek.- co do miekkosci zawieszenia i wyciszenia to plus laguny - to ma byc wlansie takie eleganckie coupe, a nie BMW sprzedawane z dresem do kompletu. Podsumowujac:Uwazam ze laguna sie bedzie slabo sprzedawac, bo zupelnie nie wiem do kogo jest zaadresowana. Albo drogie auto, za ktorym idą jednak doskonale osiagi z silnika (nie ma to nic wspolnego z miekkim zawieszeniem i innym stylem jazdy - spokojnym) oraz nietuzinkowe wyposazenie wewnetrzne (zewn. jest juz nietuzinkowe), albo zrelatywizowac cene i zrobic z niej autko za 120k PLN w najlepszej wersji silnikowej, gdzie zawsze znajdzie sie kilku klientow chetnych dorzucenia kilkanascie kPLN do zwyklej laguny, aby ją nabyć.
    The DK, 2009-05-07 07:31:09
  • avatar
    zgłoś
    Spoko teścik - fajnie że takie coś wrzucacie, bo miło się ogląda. Będzie tego wiecej?
    ~Kozioł, 2009-05-06 20:38:15
  • avatar
    zgłoś
    Śmieszne Ale ogólnie pochwalam! Super jest motyw z maską i na końcu, chociaż raczej dość przypadkowe to było;]
    ~ryszard, 2009-05-06 14:36:44
  • avatar
    zgłoś
    lol, test wideo? A to nowość, trza oblookać
    esper, 2009-05-06 14:23:30
  • avatar
    zgłoś
    Francuski Aston. Trzynaście lat nieobecności, cztery lata podsycania emocji i wreszcie jest prawdziwe coupé Renault - Laguna Coupé.
    auto motor i sport, 2009-05-06 13:10:14
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij