Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
BP BP
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Renault Talisman 1.6 dCi - na każdy dystans

Im dłużej nim jedziesz, tym bardziej je lubisz. A Renault Talisman na długie trasy nadaje się w sam raz.

Renault Talisman Grandtour Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi Intiale Paris

Wysokoprężny silnik 1.6 w tak dużym samochodzie? To ma sens, o czym przekonaliśmy się podczas krótkiego spotkania z Talismanem w wersji Grandtour. Diesel jest dynamiczny, a przy tym oszczędny – przy przepisowej jeździe może przejechać 100 km spalając niewiele ponad 5 litrów.

TO POLUBISZ TEGO NIE
TABLETOWE MENU
Muśnięciem palca przechodzisz między ekranami, wybierasz, które widgety chcesz mieć pod ręką – wygodnie jak w tablecie.
RADY JAK DLA AMERYKANÓW 
Porady jak ta obok Raczej denerwują, niż dają do myślenia. A trzeba ją obejrzeć po każdym odpaleniu silnika.

 

Dzięki systemowi czterech kół skrętnych 4Control Talisman jest jednym z najzwinniejszych aut w swojej klasie. Gdy korzystając z systemu MultiSense dopasujesz do swoich potrzeb np. szybkość reakcji na wciśnięcie gazu, szybkość zmiany przełożeń i opór układu kierowniczego nie będziesz chciał z Talismana wysiadać.

Szczególnie że podgrzewane i wentylowane przednie fotele pozwalają na zajęcie wygodnej pozycji za kierownicą. Mamy pewne zastrzeżenia do funkcji masażu – bardziej chce zepchnąć kierowcę z fotela, niż go zrelaksować, ale ogólnie kierowca pracuje w komfortowych warunkach. Pasażerowie z tyłu też nie mogą narzekać, dwoje będzie podróżowało luksusowo, troje nie odczuje dyskomfortu.

Dobór materiałów i ich spasowanie potwierdzają, że Renault jest gotowe na walkę z konkurencją Trójkolorowa tapicerka wygląda świetnie

Talisman ma z tyłu nawet dwa gniazda USB do ładowania urządzeń mobilnych. Wersja kombi imponuje przestrzenią ładunkową. Próg załadunkowy jest niski, bagażnik pomieści pół mieszkania, a jego pokrywa uniesie się, gdy machniesz stopą pod zderzakiem. Niestety, za porządnie wyposażonego Talismana Renault każe sobie sporo zapłacić – co najmniej 153 tysiące złotych.

BP
Dane producenta RENAULT TALISMAN 1.6 DCI 160 KM INITIALE PARIS
Cena 152 900 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnika turbodiesel, R4
Pojemność skokowa 1598 cm3
Moc maksymalna
przy obrotach
160 KM
4000/min
Maksymalny moment obrotowy
w zakresie obrotów
380 Nm
1750/min
Rodzaj napędu na przednie koła; 6-bieg. przekł. automatyczna
OSIĄGI
0–100 km/h 9,6 s
Prędkość maksymalna 213 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie 4,5 l/100 km
Emisja CO2 117 g/km
NADWOZIE
5-drzwiowe, 5-miejscowe kombi, długość x szerokość x wysokość 4865 x 1868 x 1465 mm, rozstaw osi 2809 mm, masa własna 1540 kg, pojemność bagażnika 572/1681 l, pojemność zbiornika paliwa 47 l.

NASZYM ZDANIEM

Adam Majcherek, redaktor "auto motor i sport"
Francuzi zrobili kawał dobrej roboty. Dosłownie kawał, bo z 4,9 m długości Talisman to kawał samochodu. Wygodnego i praktycznego. Jesteśmy na tak.
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 94 900 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Za porządnie wyposażonego Talismana zapłacisz około 120 tys. a nie 150 tys. Proszę o rzetelne artykuły. 150 tys. to topowa wersja.
    ~Arek, 2017-02-16 13:03:44
  • avatar
    zgłoś
    Jak "Laguna" nie masz nic do powiedzenie to nic nie pisz. A jeśli tak dobrze przepowiadasz to kup kupon totka.
    ~zuk, 2017-02-16 12:59:00
  • avatar
    zgłoś
    Przecież to i tak następca Laguna 2 czym tu się zachwycać, zaraz elektronika padnie i dwumasa
    ~Laguna, 2017-02-16 11:18:20
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij