Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

SsangYong Actyon Sports - do roboty

Jeśli prowadzisz firmę, zakup SsangYonga Actyona Sports opłaci Ci się z powodów podatkowych. Poza tym to auto uniwersalne – i na asfalt, i w teren. 

2012-11-06
Ssangyong Actyon Sports Plastikowa wykładzina paki jest seryjna, inne marki zazwyczaj każą za nią dopłacać

Chodzi o VAT – tak jak w przypadku każdego pick-upa, jeśli kupujesz go „na firmę", odliczysz całą kwotę VAT-u od jego ceny. Tak samo zrobisz z VAT-em zawartym w paliwie. Pozostaje tylko pytanie – po co Ci taki samochód? Tu się zdziwisz, bo to całkiem wygodne szosowe auto. Odnowiony Actyon Sports ma dość komfortowe zawieszenie. Tylny most jest oczywiście sztywny, ale ze sprężynami śrubowymi, a nie piórowymi resorami jak u konkurentów, więc bardzo dobrze „wyrównuje" dziury w asfalcie. Na dodatek dwulitrowy diesel o mocy 155 KM pracuje cicho, nie emitując natarczywych dźwięków nawet przy przyspieszaniu. Po autostradzie będziesz mógł podróżować bez kompleksów, bo auto rozpędza się żwawo, maksymalna prędkość 163 km/h podawana przez importera na pewno nie jest zawyżona. Średnie spalanie wersji 4WD z automatem to, wg producenta, 8,0 l/100 km; po teście aż takimi optymistami nie jesteśmy, ale na 9-9,3 l/100 km możesz liczyć. Rywale, np. Mitsubishi L200 2.5 DI-D (178 KM) czy Toyota Hilux 2.5 D-4D (144 KM) – potrzebują po 10 l i więcej (z mechanicznymi skrzyniami). Na dodatek Actyon Sports, i to z automatem, jest tańszy od tych konkurentów o kilka (L200) albo kilkanaście tysięcy zł (Hilux).

No i każdy posiadacz SUV-a pozazdrości Ci prawdziwego terenowego auta z napędem 4x4. I to takiego w ciężki teren – ze stałym napędem na tył, napędem na przód dołączanym na sztywno (bez centralnego mechanizmu różnicowego) i z reduktorem. Taki układ wyklucza jazdę z napędem obu osi po przyczepnej drodze, ale na wertepach świetnie się sprawdza. Tyle tylko, że z „dopiętym przodem" nie pojedziesz szybciej niż 80 km/h. Auto służbowe z dużą „paką", które udźwignie 705 kg? A kto powiedział, że masz lekką robotę?

DANE PRODUCENTA

DANE PRODUCENTA

Cena116 500 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnikaturbodiesel, R4
Pojemność skokowa1998 cm3
Moc maksymalna155 KM
przy obrotach4000/min
Maksymalny moment obrotowy360 Nm
przy obrotach1500–2800/min
Rodzaj napęduna cztery koła, 6-biegowa przekładnia automatyczna
OSIĄGI
0–100 km/hb.d.
Prędkość maksymalna163 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie8,0 l/100 km
EmisjaCO2 212 g/km
NADWOZIE4-drzwiowy, 5-miejscowy pick-up, dł. x szerokość x wysokość 4990 x 1910 x 1790 mm, rozstaw osi 3060 mm, masa własna 2035 kg, poj. bagażnika b.d., poj. zbiornika paliwa 75 l.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 99 900 PLN
Dostępne nadwozia: pick-up-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Jeśli prowadzisz firmę, zakup SsangYonga Actyona Sports opłaci Ci się z powodów podatkowych. Poza tym to auto uniwersalne – i na asfalt, i w teren.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2012-11-06 12:14:22
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij