Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Subaru Impreza – Nietaktowna propozycja

2008-12-25
Subaru Impreza Napis „diesel" na klapie Imprezy długo będzie wzbudzał sensację.

 

MAJSTERSZTYK
Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy... Malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka.  

DANE TECHNICZNE SUBARU IMPREZA 2.0D

DANE TECHNICZNE SUBARU IMPREZA 2.0D
Cenajeszcze nie znana
KonkurenciAlfa 147, Mitsubishi Lancer
Silnikturbodiesel, B4, 2.0
Moc/przy obrotach150 KM/3600 obr/min
0-100 km/h8,6 s
Prędkość maksymalna205 km/h
Zużycie paliwa5,8 l/100 km
Emisja CO2152 g/km
Silnikpoj. 1998 cm3, 350 Nm przy 1800-2400 obr/ min, skrzynia biegów 6M, stały napęd na 4 koła.
Nadwozie5-drzwiowy, 5-miejscowy, hatchback, dł. x szer. x wys. 4415 x 1740 x 1470 mm, rozstaw osi 2620 mm, masa wł. 1410 kg, poj. bagaż. 301/1216 l.


 Tekst: Julian Obrocki

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 97 236 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Szkoda że opinia nie jest merytoryczna
    ~Al-Batros, 2010-05-03 02:19:06
  • avatar
    zgłoś
    Na początku też byłam zdruzgotana informacją o dieslu z Imprezie. Planowałam kupić benzynę. Ale rachunki na stacjach paliw za tankowanie suzuki swifta sport (1600 cm) przyprawiały mnie o palpitację serca, więc zmieniając samochód wybrałam diesla. I wiecie co? Jest genialny. Najchętniej wcale nie wysiadałabym z tego auta. Przy wszystkich swoich wadach (niezbyt precyzyjna skrzynia,twarde plastiki, nienajlepsze audio) to rewelacyjny samochód - idealna trakcja i naprawdę baaardzo dobry silnik, dynamiczny, elastyczny i oszczędny, choć nie tak bezszmerowo pracujący, jak donoszą media. Benzynkę 1,6 poiłam paliwem 3 razy w tygodniu, 2-litrowy dieselek odwiedza stację tylko raz w tygodniu. A osiągi są lepsze. Dlatego gorąco polecam.
    ~Miki, 2009-11-19 07:51:01
  • avatar
    zgłoś
    Cena katalogowa podstawowej wersji =102 tys. zł (przy zafiksowanym w lutym przez importera kursie euro-4,1 zł) nie jest najniższa. Nie każdy zaakceptuje taki koszt samochodu kompaktowego. Ale wg mnie (po jazdach próbnych) to jest genialne auto, genialnie się prowadzące - widać wieloletnie doświadczenia rajdowe producenta. Lepiej jeździ od kompaktowego BMW, czy Audi. Jeśli tak porównamy (a nie z jakąś Alfą!) - to cena nagle zrobi się akceptowalna. Impreza z auta sportowego dla spełnionego trzydziestolatka stała się autem dla wymagającego czterdziestolatka, wyrastającego z szaleństw na rzecz ekonomiki (na stacji benzynowej), ale oczekującego totalnej perfekcji od produktu. Impreza straci wielu platonicznych fascynatów, ale zwiększy ilość rzeczywistych użytkowników. Chyba, że przeszkodzi jej w tym kryzys.
    ~lako, 2009-02-09 23:40:45
  • avatar
    zgłoś
    kryzys Kochani, kryzys a już niedługo elektrony zamiast oktanów ;P
    ~Sylak, 2009-01-26 02:04:41
  • avatar
    zgłoś
    I tu właśnie czyha ogromne niebezpieczeństwo ... pamiętasz Toyote i legendarną , kultową Celicę ? Gdy służyła za bazę dla rajdówki A8 była wspaniałym autem . A potem - ostatnia 7 generacja to była porażka : silnik 1.8 ,ah ... gdzie te czasy GT Four-a . Tak więc dzisiaj Toyota kojarzy się z Pirusem , anie rajdową legendą . Ale Toyota to duży twór i mógł sobie na to pozwolić .Subaru to mała marka ,która swój wizerunek opiera na rajdach - a właściwie opierała .
    ~AMiS Fan:), 2008-12-29 11:57:48
  • avatar
    zgłoś
    Chętnie zapoznałbym się bliżej z takim autkiem :-) Krótki artykuł zachęca do przejażdżki. Wygląd autka już nie taki jak w wersji poprzedniej, ale... czego się nie robi aby przetrwać ciężkie czasy (tu Subaru postawiło chyba na "cywilnych" użytkowników). Wygląd przestaje dziwić w kontekście informacji o wycofaniu się Subaru z rajdów (fabryczny zespół z autami w specyfikacji WRC).
    ~norbert76, 2008-12-25 23:16:36
  • avatar
    zgłoś
    Impreza z dieslem. Czy można brać ślub w dresie? Czy można pić koniak z musztardówki? Czy można wstawić diesla w Subaru?
    auto motor i sport, 2008-12-25 15:36:01
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij