Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Test czytelników - Peugeot 508 SW

Od lat klasa średnia to ciągle podstawa budowy prestiżu marki. Peugeot wreszcie wystawił w tej wadze bardzo atrakcyjnego zawodnika. Model 508 SW nie odstaje od konkurentów, a cenowo się do nich dobiera.

2011-07-01

Na ringu, na którym od lat walczą Volkswagen Passat i Ford Mondeo nie ma miejsca dla słabeuszy. I Peugeot, zamiast słabującego już w sprzedaży modelu 407, zgłasza do rynkowej walki zawodnika, który może tu wiele namieszać. Nowe kombi 508 SW jest rzeczywiście nie tylko autem ładnym, ale większym od obu głównych rywali. A co ciekawe, jest tylko o 20 kg cięższe od sedana. Auto ma świetny współczynnik oporu powietrza (0,25 sedan i 0,28 kombi), co bardzo korzystnie wpływa na zużycie paliwa - w tak dużym aucie (z silnikiem Diesla) na poziomie pięciu litrów/100 km - a więc bardzo rzutuje na ekonomię eksploatacji.

Duże kombi jest autem uniwersalnym, co zawsze budziło zainteresowanie na rynku. Spory bagażnik jest niezmiennie przydatny, a wzrost turystyki jeszcze tę przydatność powiększa. Jeśli do tego dodać zachęcające ceny i pięcioletnią (lub więcej) gwarancję, to na pewno w tym ringu w wadze średniej Peugeot 508 SW będzie się liczył.

Ale bardzo dobre "oficjalne parametry liczbowe" to jedno, a opinie i odczucia zwykłych klientów to często coś mocno innego. Jak zwykle poprosiliśmy więc naszych niezawodnych czytelników o ocenę tego ciekawego samochodu. Jurorom Peugeot 508 SW się spodobał - ich oceny znajdziecie w galerii obok (link).

Tekst Julian Obrocki,
zdjęcia Mariusz Barwiński
amis 6/2011

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 98 200 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    A jakich konkretów kolega / koleżanka się spodziewał (a) w przypadku ocen czytelników?
    ~Samuraj, 2011-07-15 10:10:30
  • avatar
    zgłoś
    Ach niezastąpiony Julianie Obrocki, niedościgły lejwodo AMS !" słabującego" - neologizm godny Tuwima.A poza tym bełkotem, może podałbyś jakieś dane techniczne, konkrety?
    ~matka, 2011-07-15 03:04:55
  • avatar
    zgłoś
    W najnowszym Carsie jest porównanie dwóch białych kombi ze stajni PSA - 508 SW i C-piątki Break. Subiektywnie wybrałbym właśnie to pierwsze, ale w żaden sposób nie pałam uczuciem do Fiatów (to od niedawna) i francuskich (od czasów Laguny II i "palących" instalacji typu multipleks w "307"). Oszczędzę Fordy (za znakomite minivany i nowego Focusa)
    airmatic, 2011-07-03 23:08:17
  • avatar
    zgłoś
    ajj heheh gdzies juz to jadlem...no wlasnie poszlo C5 i tera 508 heheh mnie jakos pezzot nie kreci i jako klijent nie kupil bym go ) jest duzo lepszych maszyn kazdy znajdzie cos dla siebie hyhhyy nawet jak cena pojdzie w gore lekko
    84styleFury, 2011-07-03 22:55:21
  • avatar
    zgłoś
    To 508 dorównało pod względem gwarancji Hyundai'owi? Dziwi mnie jeszcze jeden fakt. Szanowna czytelniczka stwierdziła, że drażni ją czerwone podświetlenie zegarów, podczas gdy 508 czerwone ma tylko wskaźniki, a zegary są zrobione na biało.
    ~Samuraj, 2011-07-01 13:43:54
  • avatar
    zgłoś
    Od lat klasa średnia to ciągle podstawa budowy prestiżu marki. Peugeot wreszcie wystawił w tej wadze bardzo atrakcyjnego zawodnika. Model 508 SW nie odstaje od konkurentów, a cenowo się do nich dobiera.
    auto motor i sport, 2011-07-01 09:01:15
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij