Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Volkswagen UP! - więcej niż 5 drzwi

5-drzwiowy VW Up! wwozi do klasy maluchów „wartość dodaną” – wysoki poziom komfortu.

2012-11-05
Volkswagen Up! Zwrotny i bardzo poręczny – Up! to typowo miejski zwierzak. Według nas polubią go zwłaszcza panie

Za dodatkową parę drzwi do Up!-a wołają w Volkswagenie 1060 złotych ekstra i wziąwszy pod uwagę jak bardzo poprawia ona użytkowe cechy auta, jest to całkiem dobra cena. Idea polegająca na zamknięciu w kabinie jak największej ilości powietrza jest prosta i najmniejszy Volkswagen realizuje ją z niemiecką konsekwencją. W rezultacie, z przodu będzie wygodnie nawet dwóm koszykarzom, a jedyne na co można kręcić nosem to kiepskie trzymanie boczne foteli – rzecz i tak o małym znaczeniu w jeździe miejskiej. O klimacie kabiny decydują kolorowa listwa na desce rozdzielczej i nieduża, zgrabna kierownica. Na kanapie miejsca jest sporo; para dorosłych będzie miała w miejskich podróżach komfortowe warunki – na deser jest największy w klasie, 251-litrowy bagażnik.

Mały, trzycylindrowy silnik w wersji 75-konnej zapewnia przyzwoite osiągi, a ważniejsze, że okazuje się oszczędny – w jeździe miejskiej zużywa około 6,5–7 l/100 km. Nie jest to jeszcze odkrycie Ameryki. Bardzo podobny zestaw cech mają na przykład Fiat Panda oraz Kia Picanto. Tym, co najbardziej wyróżnia Up!-a na tle rywali jest poziom komfortu. Drogi naszych miast to jedne z gorszych okoliczności przyrody, jakie można maluchowi rzucić pod koła, jednak tłumienie nierówności okazuje się miękkie, a kabina na tyle dobrze wyciszona, żeby nie przebijały się do niej ani szumy toczenia opon, ani odgłosy pracy zawieszenia.

Najmniejszy Volkswagen dorzuca do tego jakość wykonania na poziomie marek premium – takie rzeczy jak wygląd tworzyw, kolorystyka kabiny, działanie przełączników czy tapicerka siedzeń są jak wyjęte prosto z droższego auta. Wśród maluchów jest to nowość, a w parze z poziomem komfortu – jedyny argument, jakiego Volkswagen może użyć dla usprawiedliwienia sporej ceny auta.

DANE PRODUCENTA

DANE PRODUCENTA

Cena32 350 zł
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU
Rodzaj silnikabenzynowy, R3
Pojemność skokowa999 cm3
Moc maksymalna75 KM
przy obrotach6200/min
Maksymalny moment obrotowy95 Nm
przy obrotach3000–4300/min
Rodzaj napęduna przednie koła, 5-biegowa przekładnia mechaniczna
OSIĄGI
0–100 km/h13,2 s
Prędkość maksymalna171 km/h
ZUŻYCIE PALIWA
Średnie4,7 l/100 km
Emisja CO2108 g/km
NADWOZIE5-drzwiowy, 4-miejsc. hatchback, długość x szerokość x wysokość 3540 x 1641 x 1489 mm, rozstaw osi 2420 mm, masa własna 929 kg, poj. bagażnika 251/951 l, poj. zb. paliwa 35 l.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 36 390 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    wrzuć luzem coś metalowego (np gaśnicę), zrób dynamiczny slalomSorry air, ale to raczej nie jest testowanie samochodu, tylko stopnia rozwoju kierowcy Jestem przekonany, że to nie dotyczy piszących na tym forum
    eri, 2012-11-09 18:08:14
  • avatar
    zgłoś
    Praktykowałeś coś takiego?
    ~Samuraj, 2012-11-09 12:50:22
  • avatar
    zgłoś
    Wypożycz kiedyś "testówkę", zajrzyj do jej bagażnika, wrzuć luzem coś metalowego (np gaśnicę), zrób dynamiczny slalom i oddaj bez słowa. A ludzie z salonu "kiedyś Cię znajdą" za to i...
    airmatic, 2012-11-09 10:33:28
  • avatar
    zgłoś
    Nie proś - myślę, że nie ustępują Pandzie.
    ~Samuraj, 2012-11-07 01:03:26
  • avatar
    zgłoś
    Dizajnersko? Tapicersko? Proszę Cię...
    airmatic, 2012-11-06 19:02:00
  • avatar
    zgłoś
    A VW i Skoda nie są dopracowane?
    ~Samuraj, 2012-11-05 22:52:25
  • avatar
    zgłoś
    Cena jest konkurencyjna z innymi modelami Ale tylko chwilami. Pamiętajmy, że cena niższa od Pandy głównie wtedy, gdy auto ma troje drzwi i kompletny budżet w kabinie. Do tego nieosłonięte tapicerką nadkola w bagażniku niezależnie od poziomu wyposażenia, tanio zrobiona deska rozdzielcza i pozycja za kółkiem jak z Hyundaia Atosa.Może te kolorowe akcenty bogatej wersji testowej zrobiły Up'a autkiem bardzo zabaw(k)owym. Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że cała bryła karoserii wygląda (szczególnie ze znaczkiem Skody) jak chińska podróa pierwszej A-klasy Mercedesa. Podobny design, chyba podobne wymiary, ale wszystko to w Mercedesie wygląda na bardziej wyrafinowane i droższe - bo i takie to wtedy było. Up'a ratuje urok nowości, ale to Panda zgarnia całą pulę za dopracowanie designu w ogóle i w szczegółach. Up i rodzeństwo za bardzo chciały być czymś pierwotnym, a nie są wiele tańsze.
    airmatic, 2012-11-05 20:41:04
  • avatar
    zgłoś
    Auto bardzo przyzwoite i to w przypadku VW nie jest zaskoczeniem. Zaskoczeniem dla wielu jest to, że cena jest konkurencyjna z innymi modelami, chwilami niższa od konkurentów. Popularność w Europie od razu podskoczyła i jest chętniej kupowany niż Panda.
    garfield, 2012-11-05 18:32:30
  • avatar
    zgłoś
    5-drzwiowy VW Up! wwozi do klasy maluchów „wartość dodaną” – wysoki poziom komfortu.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2012-11-05 10:04:37
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij