Polityka prywatności - poznaj szczegóły »

Zupełnie nowy,
dużo lepszy auto motor i sport już w Twoim kiosku!

Kup teraz! Zobacz nowy numer
  • STRONA GŁÓWNA
  • WIADOMOŚCI
  • TESTY
  • TECHNIKA
  • UŻYWANE
  • ADRENALINA
  • SPOŁECZNOŚĆ
  • GALERIE
  • NARZĘDZIA
  • Zobacz najnowszy numer
  • Zamów prenumeratę
  • Top10: Najlepsze artykuły
  • Konkursy
  • Nowy Auto Katalog 2014
  • Iveco Massif – znamy ceny

    Tagi: Iveco | Massif | ceny | terenówka

    Poleć ten artykuł

    Iveco Massif Zobacz całą galerię

    Nowy model to tak naprawdę mocno zmodyfikowana hiszpańska terenówka o nazwie Santana Anibal. Włosi, zamiast tracić czas i pieniądze na opracowywanie własnej konstrukcji, po prostu zacieśnili współpracę z Hiszpanami.

    Auto pojawi się w ofercie polskich dealerów w lipcu tego roku. Początkowo klienci będą mogli wybierać między wersją 5-drzwiową oraz pick-upem - obie posiadają homologację ciężarową.

    Ceny Massifa zaczynają się od 30 000 euro, czyli około 102 tysięcy zł.

    Nadwozie Massifa spoczywa na niezwykle wytrzymałej ramie. Konstrukcja zawieszenia jest do bólu klasyczna - zastosowano tutaj paraboliczne resory piórowe z amortyzatorami teleskopowymi.

    Pod maską Massifa wysila się jeden z dwóch silników wysokoprężnych, znanych z Iveco Daily. Oba mają cztery cylindry, 16 zaworów, system wtrysku common rail i prawie 3 litry pojemności skokowej.

    Słabszy wyciska 146 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm, mocniejszy zaś - 176 koni mechanicznych i 400 Nm momentu obrotowego, dostępnego w imponującym przedziale od 1250 do 3000 obr/min.

    Oba silniki współpracują z 6-biegową skrzynią mechaniczną produkcji ZF, posiadającą reduktor do jazdy terenowej. Massif dostępny jest z krótkim lub długim rozstawem osi i w czterech wariantach nadwozia - trzy-, pięciodrzwiowym, pickup i podwozie z kabiną.

    źródło: Iveco

    Oceń wiadomość:

    2.4

    Skomentuj (0)

    Brak komentarzy
    dodaj pierwszy komentarz

    auto motor i sport przedstawia