Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

111 111 111

2010-12-29
VW nr 111111111

22 grudnia fabrykę w Wolfsburgu opuścił jubileuszowy egzemplarz - Golf GTI - który był 111 111 111 samochodem wyprodukowanym przez Volkswagena.

Pierwszym Volkswagenem, który zdobył wielką popularność, był Garbus, wyprodukowany w około 21,5 milionach sztuk. Przez dziesięciolecia Volkswagen konsekwentnie rozbudowywał swoją ofertę modeli. Zdecydowanie najpopularniejszym jest Golf z liczbą 28 milionów sprzedanych egzemplarzy. Oprócz Golfa do dzisiejszego produkcyjnego jubileuszu swój wkład wniosły między innymi Passat (17,5 miliona) i Polo (11,5 miliona).

Marka Volkswagen produkuje swoje modele i podzespoły w 35 zakładach rozproszonych na całym świecie. W Niemczech są to fabryki w Wolfsburgu, Brunszwiku, Kassel, Emden, Hanowerze, Zwickau, Salzgitter, Dreźnie i Chemnitz, w Polsce w Poznaniu oraz Polkowicach.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 36 390 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    I tak dochodzimy do źródeł przyszłości polskiej motoryzacji XXI wieku. My pod strzechy zabieramy auta, które dla sąsiadów zza Odry uchodzą za zabytki. Oni zachowane egzemplarze wysyłają do muzeów (pewnie odkupione od klientów z Polski ). U nas te same służą za pierwsze, jedyne auta w rodzinie.Jeśli wszystkich VW wyprodukowano 111 milionów, to na pewno 1% staroci sprowadzonych z Niemiec z różnych roczników jeździ u nas. Czyli jakiś 1 111 111 sprawnych egzemplarzy - część zbudowanych z użyciem drugiego i trzeciego miliona zgniecionych na szrotach. Trzeci milion kupiliśmy sami jako nówki sztukiCóż, rząd zabiera ulgi związane z VAT-em i podnosi podatki, a wszystko razem winduje ceny paliw i ceny aut nowych. Nie pozostaje nam nic innego, jak w 2011 roku liczyć się z pieniędzmi i szukać dobrych (nie)zajeżdżonych Golfów III i IV
    airmatic, 2011-01-02 17:52:55
  • avatar
    zgłoś
    Drobne uzupełnienie w postaci kilku fotek z historii VW oraz wypowiedzi Bernda Osterloha, Przewodniczącego Rady Zakładowej Koncernu: "Załogi ze wszystkich zakładów Volkswagena mogą być dumne z tego wyniku. Jednak w imieniu pracowników chciałbym podziękować przede wszystkim klientom, którzy od dziesięcioleci w wielu krajach świata obdarzają nasze produkty wielkim zaufaniem. Moje koleżanki i koledzy codziennie dokładają wszelkich starań, aby tworzyć, budować i sprzedawać samochody o najwyższej jakości. Wysoka sprzedaż i zadowoleni klienci są dla nas największą nagrodą za nasz wysiłek."Uploaded with
    ~Samuraj002, 2011-01-02 16:44:09
  • avatar
    zgłoś
    Ano wiem, bo dość uważnie czytam AMiS.
    airmatic, 2011-01-01 18:51:47
  • avatar
    zgłoś
    A skąd wiesz czym redaktory do pracy jeżdżą? Dla mnie to też powód by VW nie kupować. Jest strasznie pospolity, dobry, ale pospolity, a chęć wyróżnienia się jest czasem ważniejsza.
    ~Samuraj002, 2011-01-01 14:15:34
  • avatar
    zgłoś
    Dla mnie to kolejny ważny powód, by nigdy w życiu nie kupić sobie Volkswagena. Jest ich po prostu na tyle, że marka nie zbiednieje przeze mnie, gdybym chciał kupić sobie np. nową Alfę czy Hondę. Zresztą nawet Panowie Redaktorzy wiedzą coś o tym. Kilku na co dzień do pracy jeździ BMW, a jeden nawet Focusem RS Niby "VW = wiesz, co masz". A ja sądzę, że właściciele nawet bardzo starych BMW wiedzą lepiej to, czego nie wie reklama VW
    airmatic, 2010-12-29 11:16:59
  • avatar
    zgłoś
    Tyle Volkswagenów opuściło dotąd bramy fabryk grupy VAG.
    auto motor i sport, 2010-12-29 07:53:40
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij