Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

7-biegów w 911 – po co? (wideo)

2011-09-06
Porsche 911 (991) Porsche 911 (991)

 Jak można było przewidzieć, ostatni bieg jest swego rodzaju "nadbiegiem", który wykorzystuje się przy dłuższej jeździe z wysoką prędkością - rzecz u nas raczej niemożliwa do osiągnięcia. Na tym biegu silnik przy wysokiej prędkości ma niższe obroty, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa. AOW otwarta, można by spróbować sprawdzić, jak to działa. Może uda nam się dopaść jakąś 911-kę we Frankfurcie?

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 482 030 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    8 biegów to jest dobre do dużego SUV - a lub komfortowej limuzyny, ale wynika to pewnie z moich uprzedzeń lub takiego toku myślenia.
    ~Samuraj, 2011-09-07 16:20:06
  • avatar
    zgłoś
    Żeby płynnie przyśpieszało, bez szarpania.
    rzęsor, 2011-09-07 15:56:17
  • avatar
    zgłoś
    Po co aż 8 - biegowa skrzynia w aucie sportowym?
    ~Samuraj, 2011-09-07 00:53:46
  • avatar
    zgłoś
    Myślałem, że jak chcą oszczędzać to zamontują 8 biegową z tandemu Porsche Cayenne/VW Touareg. Tutaj 7 i 8 jest nadbiegiem.
    garfield, 2011-09-06 17:25:30
  • avatar
    zgłoś
    Pojawia się tylko pytanie: Porsche ma w takim razie dwa nadbiegi (6 i 7) czy od jedynki do szóstki auto ciągnie jak szalone? Ja i tak wolałbym chyba skrzynię PDK, która byłaby szybsza od mojej ręki. Edytka: a propos PDK i Start - Stop:
    ~Samuraj, 2011-09-06 10:05:32
  • avatar
    zgłoś
    Porsche wyjaśnia czemu służy siódmy bieg w najnowszej skrzyni biegów, montowanej w nowej 911-tce.
    auto motor i sport, 2011-09-06 07:56:06
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij