Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Abarth Punto Evo z pakietem EsseEsse

2011-07-11
Abarth, 500C, Punto Evo, esseessee Abarth Punto Evo esseessee

To auto prezentowaliśmy już rok temu, podczas jego debiutu na wystawie w Paryżu. Jednak dopiero teraz włoski producent zdecydował się na wprowadzenie go do oferty. Abarth Punto Evo po wzbogaceniu o pakiet EsseEsse zamiast 165 ma 180 KM mocy, rozpędza się do 100 km/h w 7,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 215 km/h. Wyniki te były możliwe do osiągnięcia dzięki przeróbce oprogramowania sterującego pracą silnika i montażowi większej turbosprężarki. Producent proponuje dodatkowo wydajniejsze hamulce, sportowe zawieszenie i 18-calowe felgi aluminiowe.

Polski importer jeszcze nie podał ceny zestawu, ale wiadomo już, że w Wielkiej Brytanii będzie wymagał dopłaty 3 tysięcy funtów.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 43 000 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    No i zaczęli od nowej płyty podwoziowej (...)Jakoś nie spodziewam się rewelacji po układzie jezdnym konstrukcji Fiata . Za to można postawić w ciemno na zbyt wysoko umieszczone fotele z przodu - tu producent nie omieszka być jak zwykle niezawodny
    airmatic, 2011-07-12 21:47:25
  • avatar
    zgłoś
    'airmatic' napisał(-a):Prace nad wspomnianym przez Ciebie Fiatem Punto IV konstruktorzy muszą zacząć od porządnej "zawiechy" (styl raczej "zrobi się" od niechcenia). Jeśli jednak spaprzą robotę, to marketingowy sukces Punciaka będzie jednorocznym przebłyskiem. Ten model zasługuje na coś znacznie lepszego No i zaczęli od nowej płyty podwoziowej, a biorąc pod uwagę, że Bravo nie będzie miało następcy to chyba chcą zaskoczyć konkurencję tak jak zrobili z Punto I.
    rzęsor, 2011-07-12 13:38:17
  • avatar
    zgłoś
    Chciałbym, żeby jeździł przynajmniej tak dobrze jak Skoda Fabia II i VW Polo V. A nie jeździ
    airmatic, 2011-07-12 00:20:04
  • avatar
    zgłoś
    Ale Abarthy z tego co wiem są dosyć twardawe, bo jakby nie było to autka robione pod sport. Z taką zawiechą chciałbyś np. standardowe Punto?
    ~Samuraj, 2011-07-11 23:55:39
  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):Szkoda, że najlepszą wersję wypuszczają na koniec produkcji modelu, rok przed premierą Punto IV.Podstawowym problemem obecnie urzędującej "kropki" na pewno nie jest wygląd nadwozia, ale raczej to co pod "skórą". Punto Evo i Grande zasługują na znacznie lepszy układ jezdny, który nie wprawi w konfuzję potencjalnego właściciela. Raczej nikt, zmieniając np. Peugeota 207, nie doceni na próbnej jeździe włoskiego Fiacika, od razu dostrzegając gorsze zachowanie podczas jazdy.Punto i Bravo chyba właśnie dlatego trzymają się w ogonie wszystkich master-testów, że nie wykazują talentu do olśniewania kierowcy.Nie wiem, jak pod tym względem wypada zawieszenie Abartha, choć wielu dziennikarzy oceniało go określeniem kompetentny. Skoro tak, to czy nie da się tak samo zestroić zwykłe "kropki"?Prace nad wspomnianym przez Ciebie Fiatem Punto IV konstruktorzy muszą zacząć od porządnej "zawiechy" (styl raczej "zrobi się" od niechcenia). Jeśli jednak spaprzą robotę, to marketingowy sukces Punciaka będzie jednorocznym przebłyskiem. Ten model zasługuje na coś znacznie lepszego
    airmatic, 2011-07-11 22:47:08
  • avatar
    zgłoś
    Szkoda, że najlepszą wersję wypuszczają na koniec produkcji modelu, rok przed premierą Punto IV.
    rzęsor, 2011-07-11 16:23:45
  • avatar
    zgłoś
    Prawdziwy Abarth - zadziorny, szalony i dobrze wyglądający. Niejedno auto zostanie pewnie przez niego ośmieszone na drodze.
    ~Samuraj, 2011-07-11 12:13:50
  • avatar
    zgłoś
    Najmocniejsza wersja Punto Evo lada dzień trafi do sprzedaży. Pod maską - 180 KM.
    auto motor i sport, 2011-07-11 09:11:05
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij