Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Alpina B3 Bi-turbo

Kolejna generacja Alpiny B3 bazuje oczywiście na nowej „trójce” – debiut auta w Genewie.

2013-02-16
Alpina B3 Bi-turbo

Najważniejszą zmianą jest oczywiście wzmocniony 3-litrowy, doładowany silnik, który produkuje  410 KM (w przedziale 5500-7000 obr/min). Moc przepływa na koła za pomocą 8-stopniowej skrzyni automatycznej firmy ZF. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zabiera zaledwie 4 sekundy. To mniej czasu niż potrzebuje na to BMW M5!

Co ciekawe wzmocnione mięśnie potrzebują około 20 % paliwa mniej niż poprzednia wersja. Średnie spalanie ma wynieść zaledwie 7,9 litra!

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Hmmm, ciekawe dlaczego ... . :P
    ~Samuraj, 2013-02-18 19:04:56
  • avatar
    zgłoś
    Działo się to we Francji paręnaście lub parę dni temu. A z tego co wiem, redakcja AMiS nie przygarniała na długi dystans żadnej Królowej Lawet. Ba, nawet czegokolwiek z tej marki prócz Megane lata temu :D
    airmatic, 2013-02-17 23:41:39
  • avatar
    zgłoś
    ta, np tego człowieka co ostatnio jechał Lagą z zablokowanym tempomatem i tak 160 km zrobił aż mu się paliwo skończyło :D Doświadczenie z autopsji? :)
    ~Samuraj, 2013-02-17 21:59:00
  • avatar
    zgłoś
    Podejrzewam, że zbiornik paliwa to niejedyny (zbiornik), który w czasie podróży został opróżniony. W domyśle chodzi o płyny fizjologiczne i pojazdu, i człowieka :D
    airmatic, 2013-02-17 17:43:23
  • avatar
    zgłoś
    ta, np tego człowieka co ostatnio jechał Lagą z zablokowanym tempomatem i tak 160 km zrobił aż mu się paliwo skończyło :D
    esper, 2013-02-17 17:30:01
  • avatar
    zgłoś
    To już zależy od człowieka i konkretnego egzemplarza. ;)
    ~Samuraj, 2013-02-17 13:12:42
  • avatar
    zgłoś
    I coś, co w realu zwie się "autopsją" :D
    airmatic, 2013-02-17 00:36:10
  • avatar
    zgłoś
    Tako rzecze "obiegowa opinia". ;)
    ~Samuraj, 2013-02-16 23:00:43
  • avatar
    zgłoś
    Skąd wiesz? :D
    airmatic, 2013-02-16 22:49:19
  • avatar
    zgłoś
    3) Technologia VW - nowa królowa lawet Królowa jest tylko jedna. :P
    ~Samuraj, 2013-02-16 22:47:58
  • avatar
    zgłoś
    Ja bym użył nieco innej strategii - do takiej marki VW na przykład, w związku z jej felernymi łańcuchami rozrządu w TSI-kach albo pompowtryskiwaczami w 2.0 TDI - na dwa sposoby:1) Puk Puk - wzywał pan lawetę? :D Do usług!2) "VW - wiesz co masz" - po 75 tys. km. rozciągnięty łańcuch, assistance i lawetę w pakiecie3) Technologia VW - nowa królowa lawet Tyle że błędami nikt przy zdrowych zmysłach chwalić się nie chce, za to każdy wiedział, jak utopić rewelacyjną Brerę, jak z Chryslera zrobić Lancię lub jak zaszkodzić nowej Pandzie. Oczywiście wszystko działo się "na legalu" i też w imię podlizywania się nie wiadomo komu - a tymczasem pod osłoną walki z kryzysem marka Fiat popełnia na swoim Starym Kontynencie marketingowo-biznesowe sepuku Wyszedł mi z tego esej nie na temat, ale miłego czytania i opierniczania mnie w postach niżej :D
    airmatic, 2013-02-16 22:43:04
  • avatar
    zgłoś
    Dzisiaj tak naprawdę każdy wykorzystuje marketingową propagandę, żeby się podlizać UE. ;)
    ~Samuraj, 2013-02-16 22:36:31
  • avatar
    zgłoś
    Masz pomysł jak pokazać światu taki samochód bez propagandy i marketingu? Może jak sławetny Amway - puk puk, dzień dobry, mam tu na dole nową Alpinę B3, przejedzie się Pan pewnie chętnie?... ;)
    eri, 2013-02-16 22:02:42
  • avatar
    zgłoś
    Ciekawe jest absolutnie wszystko, ale oczywiście na pierwsze strony gazet pcha się zawsze marketing/propaganda, żeby podlizać się Brukseli :D
    airmatic, 2013-02-16 21:34:37
  • avatar
    zgłoś
    Nie no Air, w tym samochodzie nie ma nic ciekawego - pospolite toczydło i tyle ;) Jakieś smętne 410 KM, więc generalnie wieje nudą....
    eri, 2013-02-16 21:16:52
  • avatar
    zgłoś
    A co w tym ciekawego, że według danych laboratoryjnych te wzmocnione mięśnie potrzebują 20% paliwa mniej? Tyle samo co w fakcie, że w realnym świecie będą potrzebowały 10 % więcej!BTW. Gdyby tak jakaś marka skonstruowała uczciwy silnik palący więcej od motoru poprzedniej generacji, to też byśmy się nie obrazili ;)
    airmatic, 2013-02-16 21:08:19
  • avatar
    zgłoś
    To ma standardowo napęd na tył? Rewelacyjne przyspieszenie, choć przy RWD ciężko w nie uwierzyć.
    ~Samuraj, 2013-02-16 10:33:53
  • avatar
    zgłoś
    Kolejna generacja Alpiny B3 bazuje oczywiście na nowej „trójce” – debiut auta w Genewie.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-02-16 10:16:23
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij