Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Audi A4 – świeży lifting

2011-10-28
Audi A4 Audi A4

Nowe A4 inspirowane jest ponoć liniami, według których przygotowano A6, ono zaś, nawiązuje do linii stylistycznej A-ósemki. Żeby je rozróżnić, trzeba będzie chodzić z linijką.

Podobnie jak pokazywane niedawno odświeżone A5, nowe A4 ma ostrzejsze krawędzie przednich reflektorów, z ukrytymi w środku światłami LED do jazdy dziennej. Przeprojektowano jego zderzaki, zmieniono kształt tylnych lamp. W kabinie zagościła nowa kierownica i zmieniono kolory wykończenia.

Niemiecki producent skoncentrował się na poprawie ekologicznych i ekonomicznych aspektów jednostek napędowych - mają one teraz palić średnio o 11% mniej paliwa i to pomimo tego, że są mocniejsze niż wcześniej.

Podstawową jednostką w gamie będzie 1,8-litrowe TFSI o mocy 120 KM, a zaraz za nią - konfiguracje 170 i 211-konne. Auto z tym silnikiem w nowej, 170-konnej odmianie ma palić średnio 5,6 litra na 100 km. Sporo mniej, bo tylko 4,2 litra na 100 km ma zużywać odświeżone 2.0 TDI, o mocy 136 KM. Dostępne będzie ono również w wariantach 163- i 177-konnych. W gamie pozostaną również trzylitrowce. Benznynowe TFSI będzie mieć 272 KM mocy, a w wersji S4 nawet 333. Ten ostatni ma pokonywać pierwszą setkę w 5 sekund i palić średnio 8 litrów na 100 km. Diesel o tej samej pojemności ma być dostępny w wersji 204- i 245-konnej.

Wersje z napędem na przednią oś dostępne będą z sześciobiegową skrzynią manualną, za dopłatą można doposażyć je w skrzynię multitronic. Auta z napędem quattro wyjeżdżać będą w zależności od jednostki napędowej. Z sześciobiegowym "manualem", albo z siedmiobiegową, dwusprzęgłową skrzynią S tronic.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 140 200 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    nie, nie wrócą, bo to się nie opłaca producentom. Auta muszą się psuć, żeby serwisy mogły zarabiać. I żeby klienci po paru latach kupowali nowsze modele.
    esper, 2011-10-30 16:47:52
  • avatar
    zgłoś
    minela juz mysle era wyciskania z ropniakow mega osiagowaNo sęk w tym, że wyżyłowane silniki widać do dziś.
    ~Samuraj, 2011-10-30 02:24:44
  • avatar
    zgłoś
    'esper' napisał(-a):zapomnij, to sie nie opłacahehe a czemu nie kazdemu jest dana druga szansa )) minela juz mysle era wyciskania z ropniakow mega osiagowa moze teraz skumali ze biznesem bedzie zrobie dobrego ropniaka o nie duzej mocy ale o dlugoej i pewnej dlugowietrzonosci czemu nie?tak jak bylo kiedys moze poworci era na takich wlasnie roboli heheh mam mieszane uczucia co do nie ktorych silnikow ostanio i mysle ze moze mysla tak wlasnie
    84styleFury, 2011-10-30 01:47:07
  • avatar
    zgłoś
    znając nowe tdi by vag to po 150k trzeba będzie sporo kasy zostawić w serwisie
    gt-tuner, 2011-10-29 13:51:30
  • avatar
    zgłoś
    '84styleFury' napisał(-a):mysle ze mozeee zaczyna sie era dlugowytrzymalosciowych ropniakow nowej generacji powrot ??zoabczymy zapomnij, to sie nie opłaca
    esper, 2011-10-29 13:25:25
  • avatar
    zgłoś
    A4 i ten lifting to za malo na nr 1 przegrala z nowa F30 hyy audi audi takie stare silniki jesszcze dali )... co do ropy Merc tez wrzucil 120 hehe mysle ze mozeee zaczyna sie era dlugowytrzymalosciowych ropniakow nowej generacji powrot ??zoabczymy Bawara nr 1 ale nowa gen A4 bedzie grozna ale nie tym razem audi
    84styleFury, 2011-10-28 22:52:37
  • avatar
    zgłoś
    Zagłębiając się jeszcze w ten lifting: będzie również wersja 2.0 TDI 120 KM (w ogóle 2.0 TDI będzie aż w pięciu wariantach mocy), odświeżone kolory tapicerek, skóra Volcano zamiast Nappy i zmieniony nieco system MMI Navigation Plus. Lifting, a zmienili pół samochodu.
    ~Samuraj, 2011-10-28 11:25:22
  • avatar
    zgłoś
    Kolejne Audi stają się coraz bardziej podobne do siebie nawzajem.
    auto motor i sport, 2011-10-28 08:47:44
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij