Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Audi TT Ultra Quattro Concept: waga super-lekka

W austriackim Worthersee trwa wielkie święto tuningu. Zaprezentowano tam odchudzoną wersję Audi TT S Quattro.

2013-05-10
Audi TT Ultra Quattro Concept

Koncept waży zaledwie 1111 kg, co jest wynikiem aż o 300 kg mniejszym niż wersja seryjna. Pod maską pracuje 2-litrowy silnik TFSI o mocy 310 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 400 Nm. Dzięki kuracji odchudzającej "tetetka" w takim wydaniu przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy (1,3 sekundy szybciej). Gdyby cisnąć gaz do oporu prędkościomierz zatrzyma się na słusznej wartości 280 km/h.

Wewnątrz znajdziemy fotele z Audi R8 GT a także sporo karbonu, który "uciął" na wadze zbędne kilogramy. Tylna kanapa zniknęła a w jej miejscu pojawiła się klatka bezpieczeństwa.

Koncept jest tylko pokazem możliwości w temacie odchudzania aut. Rozwiązania w nim użyte będą wykorzystane przy projektowaniu innych modeli, jednak sam pojazd nie trafi do produkcji.

amis

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 156 740 PLN
Dostępne nadwozia: coupe-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    To musiałem coś przeoczyć w informacji prasowej ...

    Samuraj, 2013-05-14 20:47:09
  • avatar
    zgłoś
    Tyle wiem, ale ten concept nie bazuje przypadkiem na zwykłej odmianie TT?
     
    Nie, bazuje właśnie na TT-S :)
    Szymon Piaskowski, 2013-05-14 11:08:04
  • avatar
    zgłoś
    Air - czas na zmiany. ;)

    Samuraj, 2013-05-14 09:05:37
  • avatar
    zgłoś
    To weź GT  - mała inność, a cieszy :) Aczkolwiek 159 tysz miła. 

    eri, 2013-05-13 23:50:22
  • avatar
    zgłoś
    A ja cały czas zastanawiam się, dlaczego wolę bujać się miejską Skodą z miarę młodego rocznika niż kupić kilkuletnią Alfę (156 lub 159) i cieszyć się motoryzacją przez duże "M"... Zachowawczość mnie zjadła :(

    airmatic, 2013-05-13 23:42:33
  • avatar
    zgłoś
    Wiem, to będzie brzmiało bardzo ortodoksyjnie (unikam pisania o swoim samochodzie), ale Alfa jest zupełnie inna już po zajęciu miejsca za kierą. Alfa zaprasza do tego o co TT-ka dopomina się.... i może to jest ta subtelna różnica. W zasadzie musiałbym się bardzo napocić, żeby zarzucić coś jakiemś Audi i być trochę zezowaty, żeby nie widzieć wad Alfy. Mam taki samochód, jak mam, ale jak rano otwieram garaż to jednak miło, choć jest mnóstwo lepszych aut i zdaję sobie z tego doskonale sprawę :)

    eri, 2013-05-13 23:08:49
  • avatar
    zgłoś
    Skoro dawcą płyty podwoziowej TeTetki jest Wiadomo Kto, nie ma się co dziwić jej wykastrowaniu z wszelkich pozytywnych emocji :D
    Nota bene - pamiętaj Eri, że VW próbował odkupić od Fiata Twoją (naszą!) Alfę Romeo... On wie, po co ;)

    airmatic, 2013-05-13 22:31:04
  • avatar
    zgłoś
    Air jak zawsze ma celną diagnozę ;)

    eri, 2013-05-13 22:15:32
  • avatar
    zgłoś
    Czyżbyś już potrzebował prostownika? ;)
    airmatic, 2013-05-13 21:56:09
  • avatar
    zgłoś
    Po propozycji osiągów raczej nie. Samochód niby super, przymierzałem się do jednego takiego, ale coś mu dolega jak dla mnie.... i za cholerę nie wiem co :( Wsiadasz, jedziesz i nie ma tej chemii. Może to ze mną coś nie tak :)

    eri, 2013-05-13 21:26:18
  • avatar
    zgłoś
    Tyle wiem, ale ten concept nie bazuje przypadkiem na zwykłej odmianie TT?

    Samuraj, 2013-05-13 20:00:01
  • avatar
    zgłoś
    Audi TT S jak najbardziej występuje w gamie przecież :)

    Szymon Piaskowski, 2013-05-13 09:45:51
  • avatar
    zgłoś
    Pewnie pomyłeczka :P

    Zwirz, 2013-05-11 12:21:24
  • avatar
    zgłoś
    Dlaczego TT S Quattro?

    Samuraj, 2013-05-10 22:22:45
  • avatar
    zgłoś
    W austriackim Worthersee trwa wielkie święto tuningu. Zaprezentowano tam odchudzoną wersję Audi TT S Quattro.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-05-10 10:40:57
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij