Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Audi e-tron po raz drugi

2010-01-12
Audi e-tron Audi e-tron

Kilka miesięcy po premierze Audi e-tron podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, Audi zaprezentowało w Detroit drugi, podobny projekt. Pomijając co najmniej dziwną nazwę konceptu - "Detroit showcar Audi e-tron", jest to całkiem sensowna wizja sportowego auta mniejszego od R8. Może R4?

Tak jak w przypadku pierwszego e-trona, ten prezentowany dziś zbudowany jest z aluminium i zawiera sporo elementów z włókna węglowego, dzięki czemu waży zaledwie 1350 kg.

Auto jest sporo mniejsze od znanej już wersji e-trona. Co więcej, ze swą długością wynoszącą 3,93 metra plasuje się nawet poniżej Audi TT, które jest o 24 cm dłuższe.

Projekt z Detroit wyposażony został w dwa silniki elektryczne napędzające tylne koła. Dostarczają one moc na poziomie 150 kW (204 KM) i moment obrotowy o wartości 2650 niutonometrów. Pozwala to na rozpędzenie auta do 100 km/h w 5,9 sekundy, a prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 200 km/h.

Litowo-jonowe akumulatory dostarczające energii silnikom ważą 399 kg i pozwalają na przejechanie 250 km. Pełne ładowanie ze zwykłego gniazdka elektrycznego trwa 11 godzin, ale gdyby podpiąć się pod tzw. siłę (400V), naładujemy je w 2 godziny.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 99 800 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij