Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Auto na tydzień za patrzenie w monitor

2011-07-06

Szwedzki oddział Peugeota przygotował konkurs, w którym można było wygrać jeden z trzech modeli marki na cały tydzień. I to nie pierwszych lepszych, ale najfajniejszych pod kątem lata - 207 CC, 308 CC lub RCZ. Zasada była prosta - trzeba wejść na stronę konkursu, wybrać jedno z aut, kliknąć na nim myszką i trzymać jak najdłużej. A żeby uniknąć oszustów, którzy położą coś ciężkiego na przycisku myszy i spokojnie zajmą się innymi sprawami, konkursowicze musieli wykonywać dodatkowe zadania - przesuwać kursor, co jakiś czas wcisnąć jakąś literkę na klawiaturze - wszystko po to, by użytkownik przez cały czas z uwagą wpatrywał się w monitor, na którym widać auto i oczywiście pojawiały się kolejne argumenty, zachęcające do zakupu.

Jak sądzicie, czy to dobry pomysł na promowanie marki, czy raczej najbardziej wytrwali po spędzeniu kilku godzin z oczami wpatrzonymi w lwa, przez długi czas nie będą potem mogli spojrzeć na Peugeoty na ulicy? Warto dodać, że najbardziej wytrwały zawodnik wytrzymał ponad 15 i pół godziny. Jak szczegółowo wyglądała akcja, dowiecie się z poniższego materiału wideo:

 

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 41 700 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Nie powiem, żeby to był "zdrowotny" konkurs. Tym bardziej jak na Szwecję...
    ~eko, 2011-07-06 18:55:13
  • avatar
    zgłoś
    Zakładam, że ludzie nie potraktowali raczej tego konkursu jako sposobu na promocję marki. Siedzieli i gapili się w monitor tylko po to, żeby mieć to auto na tydzień i tyle. Ja dla RCZ - a też mógłbym powalczyć.
    ~Samuraj, 2011-07-06 14:36:37
  • avatar
    zgłoś
    Ile czasu mógłbyś wpatrywać się w auto na ekranie, by wygrać je na tydzień?
    auto motor i sport, 2011-07-06 09:07:11
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij