Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Aż 90% klientów personalizuje swojego McLaren P1

Producent aut z Woking nie odstaje od czołówki i ma swój dział McLaren Special Operations. MSO pozwala klientom na zamówienie samochodów, które będą maksymalnie dopasowane do ich potrzeb. I większość konsumentów korzysta z systemu personalizacji.

Bartosz Broński 2015-08-25
McLaren P1 GTR

Dyrektor MSO, Paul MacKenzie zdradził, że program personalizacji osiągnął większy sukces niż można było się spodziewać. Udzielając wywiadu gazecie The Detroit Bureau zdradził, że jego pracodawca spodziewał się zainteresowania na poziomie 10% klientów. A okazuje się, że 26% klientów McLarena korzysta z programu MSO.

Najciekawsze jest jednak to, że 90% osób zamawiających model P1 korzysta z możliwości personalizacji. Czasem jest to drobny stopień modyfikacji, ale MacKenzie zdradził, że niektóre pomysły klientów firma musiała odrzucić, gdyż auto nie mogłoby przejść testów zderzeniowych.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    <p>Działy personalizacji to nowa droga przyciągania bogatych klientów. Praktycznie każda luksusowa marka oferuje sowim klientom specjalne programy pozwalające stworzyć unikalne auto.</p><br /><br /><a href="/wydarzenia/Az-90-klientow-personalizuje-swojego-McLaren-P1,20509,1">Zobacz artykuł</a>
    auto motor i sport, 2015-08-25 13:12:12
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij