Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

BMW M3 i M4 Competition Package - wyjątkowe "emki"

BMW M3 i M4 Competition Package to nie tylko kilka kosmetycznych drobiazgów podkreślający charakter sportowych "bawarek". Inżynierowie nie pominęli układu napędowego.

Konrad Maruszczak 2016-01-14

To nie pierwsze auta z Bawarii ze specjalnym pakietem. BMW M3 i M4 z pakietem Competition Package mają 20-calowe felgi, układ wydechowy M Sport z czarnym, chromowanym wykończeniem. Pakiet zawiera także BMW Individual Shadow Line, czyli ciemne lusterka, grill i obramowanie szyb. We wnętrzu jedyne zmiany to sportowe fotele sygnowane znaczkiem "M" oraz pasy z charakterystycznym wzorem.

Większe modyfikacje przeprowadzono w silniku. Tam 3-litrowa jednostka TwinPower Turbo została podkręcona do 450 KM. Teraz moc zbliżyła się do najmocniejszej wersji GTS. Więcej koni oznacza mniej czasu przyspieszenia do setki. Pierwsze 100 km/h pojawia się na zegarze już po 4 sekundach. Kabrio potrzebuje 0,3 s więcej. Poprawa w stosunku do zwykłych M3 i M4 jest nieznaczna, to zaledwie 0,1 s.

Oprócz zmian w jednostce napędowej, inżynierowie "pogrzebali" też przy zawieszeniu. Pojawiło się adaptacyjne Adaptive M Suspension z nowymi sprężynami, amortyzatorami i stabilizatorami. Z tyłu znalazł się także elektroniczny dyferencjał, a także nowy system Dynamic Stability Control, który może pracować teraz w trzech trybach: Comfort, Sport i Sport+.

BMW M3 i M4 Competition Package trafią do sprzedaży wiosną tego roku. Ich cena jest nieznana, ale możemy się spodziewać, że będzie to więcej od standardowego M3 (367 400 zł) czy M4 (365 300 zł).

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 121 671 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij