Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

BMW X5: nowa generacja popularnego SUV-a

Produkowany w USA niemiecki SUV BMW wjedzie do salonów w nowej odsłonie jeszcze w tym roku - my znamy też jego ceny.

2013-06-05
BMW X5

X5 nr 3 upodobniła się do gamy pozostałych modeli marki. Auto jest też nieznacznie niższe, ale za to szersze i dłuższe niż obecna generacja. Świeży wygląd zyskały przednie i tylne reflektory (w opcji LED), przestylizowano nieco prominentny grill i klasyczne "nerki" BMW. Również we wnętrzu obyło się bez rewolucji – zastosowano materiały lepszej jakości, a także elementy luksusowe, takie jak: LED-owe podświetlenie, wyświetlacz i-Drive "wolnostojący" na desce rozdzielczej i do wyboru kilka listew ozdobnych. Kabina jest teraz bardziej pojemna a na życzenie można wybrać trzeci rząd siedzeń w bagażniku, który ma pojemność od 650 do 1870 litrów. Pokrywę tylną można teraz otwierać i zamykać elektrycznie z pozycji kierowcy.

Klienci, którzy będą chcieli bardziej wyróżnić się na drodze, będą mogli zamawiać pakiety indywidualizacji Design Pure Experience i Design Pure Excellence oraz pakiet M Sport (w galerii kilka zdjęć).

W momencie debiutu na naszym rynku X5 będzie dostępny w trzech wersjach: xDrive30d, M50d i xDrive50i. Pierwsza jednostka to 3-litrowy diesel o mocy 258 KM i momencie obrotowym 560 Nm (1500-3000 obr/min). Z tym silnikiem X5 przyspiesza "do setki" w 6,9 sekundy, pojedzie nawet 230 km/h i ma spalać średnio 6,2 litra oleju napędowego na 100 km.

Mocniejszy diesel z oznaczeniem "M" ma również 3 litry pojemności, ale stado 381 KM (740 Nm przy 2000-3000 obr/min) zaprzęganych jest do roboty przez trzy turbosprężarki. Efekt to 5,3 sekundy potrzebne na przyspieszenie od 0 do 100 km/h i prędkość maksymalna 250 km/h przy średnim spalaniu 6,7 l na 100 km.

Jedyny na razie ofercie motor benzynowy ma 4,4-litra pojemności, 8 cylindrów w układzie V i dwie turbosprężarki. Dzięki temu osiąga 450 KM, 650 Nm (przy 2000-4500 obr/min). "Setka" jest załatwiana w równe 5 sekund, a prędkość maksymalna to 250 km/h.  Średnie spalanie to około 10,5 litra na 100 km.

Polski cennik startuje od poziomu 285 900 złotych za wersję 30d, kolejna w ofercie to 50i za 350 900 złotych a ofertę zamyka wersja 50d za 382 900 złotych. W grudniu BMW Polska dorzuci do tego wersje: xDrive35i (306 KM, za 283 900 złotych), xDrive25d (218 KM, za 239 900 złotych) i xDrive40d (313 KM, 306 900 złotych).

amis

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 294 300 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Widać trochę zmian na zewnątrz - i wprawne oczy będą umiały odróżniać go na drodze. Widać trochę w "światłach" nowej "Trójki", a w liniach nadwozia cały styl vide Chris Bangle. On jednak był wizjonerem!

    airmatic, 2013-06-06 14:38:27
  • avatar
    zgłoś
    Nie taki drogi w podstawowej wersji, szkoda, że mniej atrakcyjny z zewnątrz!

    mariano_italiano, 2013-06-06 13:13:36
  • avatar
    zgłoś
    Produkowany w USA niemiecki SUV BMW wjedzie do salonów w nowej odsłonie jeszcze w tym roku - my znamy też jego ceny.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-06-06 12:37:54
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij