Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Bardzo ostry koń – Ford Mustang od GeigerCars

2010-03-08
GeigerCars Ford Mustang GT500 GeigerCars Ford Mustang GT500

Mustang GT500 sam w sobie jest szybkim zwierzem. Jego 540 konie mechaniczne sprawiają, że do trzycyfrowej prędkości dochodzi w czasie niewiele dłuższym niż 4 sekundy i ma wystarczająco dużo pary, by w każdej chwili wcisnąć swoich pasażerów w fotel.

Jeszcze więcej pary wypluwa z siebie Mustang po wizycie w GeigerCars. Jego 5,4-litrowe serce o ośmiu cylindrach w układzie widlastym, zamiast 540, produkuje teraz 810 koni mechanicznych i imponujący maksymalny moment obrotowy o wartości 945 Nm.

Tak drastyczny przyrost mocy to między innymi zasługa nowej, większej sprężarki mechanicznej, tłoczącej do silnika powietrze pod ciśnieniem 1,6 atmosfery, a także szeregu zmian, jakie dokonał GeigerCars w jego wnętrzu.

Aby wycisnąć z siebie tak dużą moc, jednostka Mustanga otrzymała nowe tłoki, większe zawory oraz zmodyfikowane układy wtryskowy, chłodzenia i dolotowy. Zmiany objęły także przekładnię, aby się nie rozsypała od nadmiaru mocy oraz sprzęgło. W miejsce seryjnego GeigerCars zastosował bardzo drogie sprzęgło z włókien węglowych o trzech tarczach.

Szybki silnik musi mieć szybkie zawieszenie i jeszcze szybszy układ hamulcowy. Za najlepszą przyczepność do czarnej nawierzchni odpowiada teraz wyścigowe zawieszenie, a o odpowiednie opóźnienia w czasie hamowania dbają 380-milimetrowe, nawiercane tarcze hamulcowe z sześciotłoczkowymi zaciskami.

Ford Mustang GT500 w wykonaniu GeigerCars porusza się na 20-calowych felgach aluminiowych firmy OZ (o wymiarach 8,5x20 z przodu i 10x20 z tyłu), na których spoczywają półwyczynowe opony Michelin.

Ceny auta nie zostały podane.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 197 000 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Niemiecki tuner GeigerCars, znany przede wszystkim z przeróbek mocarnych aut amerykańskich, na warsztat wziął właśnie najnowszego Forda Mustanga GT500.
    auto motor i sport, 2010-03-08 10:48:19
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij