Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

CR-Z turbo potrzebny od zaraz!

Honda CR-Z Honda CR-Z

Sprawdziło się to, czego obawialiśmy się od chwili prezentacji modelu CR-Z. Klienci nie chcą płacić za auto, które sportowo wygląda, ale nijak nie daje frajdy z jazdy. Półtoralitrowy silnik benzynowy, wspierany przez niewielki silnik elektryczny i mocno dociążony przez akumulatory w bagażniku nie pozwala na osiągi, jakich można by się spodziewać po duchowym następcy modelu CRX.

Dlatego też inżynierowie Hondy ciężko pracują nad wprowadzeniem do sprzedaży 160- i 200-konnej wersji z turbodoładowanym silnikiem 1.6. Puryści będą dalej narzekać, że nie ma to jak poczciwy, wysokoobrotowy VTEC bez żadnego wspomagacza, ale skargi w tej kwestii trzeba kierować dla "mądrych" odpowiedzialnych za normę Euro 5.

Czekamy na debiut!

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 67 500 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    No nareszcie jakiś konkret będzie pod maską. Narzekanie i biadolenie klientów wysłuchane.
    ~Samuraj, 2011-01-19 14:07:17
  • avatar
    zgłoś
    Japończycy spieszą się z wprowadzeniem nowej odmiany modelu CR-Z. Ma ratować wyniki sprzedaży.
    auto motor i sport, 2011-01-18 08:23:59
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij