Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Chevrolet Cruze jako Pac-Man

2010-10-27

Dziś by przykuć uwagę klienta nie wystarczy kolejna nobliwa reklama z autem sunącym asfaltem w pięknych okolicznościach przyrody. Producenci muszą starać się bardziej. I niektórzy to robią. Chiński oddział Chevroleta zaprezentował niedawno reklamę, w której Chevrolet Cruze pełni rolę Pac-Mana, pożerającego świecące punkciki.

Pamiętacie tę grę? Mały żółty stworek zjadał kropki i uciekał przed goniącymi go duchami. Zobaczcie jak z tym samym zadaniem radzi sobie Chevrolet Cruze:

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    No pewnie, pomysłów może być bez liku, tylko jakie prawdziwe odzwierciedlenie mają takie pomysły w rzeczywistości ... . :/
    ~Samuraj002, 2010-10-27 20:48:39
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj002' napisał(-a):O rany. Po Jeep Medal of Honor Wranglerze teraz mamy to. Reklama fajna, ale jaki sens w tym aucie ... . Mam powiedzieć, że jeżdżę Chevym Pack Man Cruze'm? Czekać tylko na Audi Mortal Kombat TT. I Fiata Pandę Angelina Jolie's EditionSuzuki Swift by Joanna Brodzik już był
    ~airmatic, 2010-10-27 20:39:08
  • avatar
    zgłoś
    O rany. Po Jeep Medal of Honor Wranglerze teraz mamy to. Reklama fajna, ale jaki sens w tym aucie ... . Mam powiedzieć, że jeżdżę Chevym Pack Man Cruze'm? Czekać tylko na Audi Mortal Kombat TT.
    ~Samuraj002, 2010-10-27 20:34:01
  • avatar
    zgłoś
    Pięknie to wyglądało! I szkoda, że u nas w Europie Chevy nie zrobił podobnej reklamy. Po pierwszej kampanii marketingowej Cruze'a nikt nie pamięta do dziś ani spotu, ani co gorsza o tym modelu (bo nabywca wie, co dobre - podobno... Octavia).Proponujemy nakręcić go na polskich drogach - na placu budowy jakiejś autostrady (między koparkami) albo na jakiejś wąskiej drodze górskiej, gdzie ledwo wymijają się osobówki
    ~airmatic, 2010-10-27 16:09:58
  • avatar
    zgłoś
    Chiński dział marketingu Chevroleta promuje Cruze'a robiąc z niego bohatera kultowej gry komputerowej.
    auto motor i sport, 2010-10-27 09:35:22
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij