Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Chevrolet Cruze – wrażenia na gorąco

2009-03-26
Chevrolet Cruze Chevrolet Cruze

Do sprzedaży w Polsce Cruze wejdzie w maju, na początku tylko z benzynowymi jednostkami napędowymi o pojemności 1.6 (112 koni mechanicznych) lub 1.8 litra, wyciskającym moc 141 koni mechanicznych. 2-litrowy, 150-konny turbodiesel trafi do sprzedaży w naszym kraju dopiero w przyszłym roku.

A jaki jest Cruze? Przede wszystkim ma zgrabne i dynamiczne nadwozie oraz porządnie poskładane wnętrze, w którym mogłoby być więcej miejsca dla pasażerów zasiadających z tyłu. Fotele przednie są duże i wygodne, a kierownica - ustawiana w dwóch płaszczyznach. 

Cruze najbardziej zaskakuje na drodze. Auto oparte jest na nowej płycie podłogowej, ma nowy układ kierowniczy oraz zawieszenie. I czuć to w czasie jazdy. Niewielki Chevrolet dobrze reaguje na komendy wydawane kierownicą i ma nieźle dobraną siłę wspomagania.

Jego zawieszenie jest dość sztywne, pracuje cicho i pewnie trzyma w ryzach nadwozie Cruze'a. Auto nie wzbrania się przed zakrętami, ale przy jeździe na granicy okazuje się wyraźnie podsterowne. Przy wysokich prędkościach zaskakuje zaś dobrym wyciszeniem i jest stabilne.

Niestety, 1,8-litrowy silnik mocno rozczarowuje. Jest słaby w niskich partiach obrotów i ma nie najlepszą reakcję na dodanie gazu. Mamy nadzieję, że turbodiesel, którego dziś będziemym mogli sprawdzić, wypadnie lepiej. 

Cen Cruze'a jeszcze nie znamy. Więcej o aucie już wkrótce - w majowym wydaniu auto motor i sportu.  

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij