Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Ciekawe doświadczenie Mercedesa

2009-09-03
Mercedes 190D 250CDI BlueEFFICIENCY Mercedes 190D 250CDI BlueEFFICIENCY

Nowy czterocylindrowy silnik, wyposażony w układ wtrysku typu common-rail rozwija maksymalną moc 204 koni mechanicznych i produkuje 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki niemu, stara "stodziewięćdziesiątka" do 100 km/h przyspiesza w czasie jedynie 6,2 sekundy. Oznacza to, że jest szybsza niż model 190D z 1983 roku o 11,9 sekundy!

Maksymalny moment obrotowy o wartości 500 Nm jest zaś dwukrotnie wyższy niż w sportowym modelu 190 E 2.5-16 Evolution, opracowanym na potrzeby serii wyścigów DTM. Równie interesujące jest to, że nowoczesny turbodiesel zużywa 2,4 litra oleju napędowego mniej niż słabszy o 72 koni mechanicznych silnik wysokoprężny modelu 190D sprzed 21 lat.

W porównaniu do obecnej C-klasy C250CDI BlueEFFICIENCY, stare auto jest lżejsze o 385 kg, ma mniejsze wnętrze oraz zdecydowanie gorsze bezpieczeństwo i aerodynamikę.

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 019 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    to trzeba było kłaść nowy piec w strucla żeby do tego dojść? Przecież to logiczne, że nowa fura z nowym piecem jest szybsza/bezpieczniejsza/ekonomiczniejsza i co tam jeszcze się chce... Minus tylko taki, że w nowych jest więcej gratów, które mogą wyłożyć się w najmniej spodziewanym momencie.
    esper, 2009-09-03 16:42:24
  • avatar
    zgłoś
    Aby pokazać, jak się zmieniła technologia silników wysokoprężnych, Mercedes włożył do starego modelu 190D nowoczesną jednostkę 250CDI BlueEFFICIENCY.
    auto motor i sport, 2009-09-03 15:30:14
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij