Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Citroen DS5 – są oficjalne zdjęcia i wideo z prezentacji

Citroen DS5 Citroen DS5

Pięciodrzwiowy hatchback Citroena będzie największym modelem w serii DS. Ma 452 cm długości i 185 cm szerokości. Pomieści oczywiście pięcioro pasażerów. Z zewnątrz wyróżnia się wlotem powietrza sporych rozmiarów i chromowanymi dodatkami, z tyłu odznaczają się wielkie lampy, które bardziej zachodzą na bok niż tył auta.

W kabinie nie mogło braknąć skóry, producent zapewnia, że kierowca zajmując miejsce w DS5 będzie czuł się jak w sportowym coupe, a wrażenie sportowości podkreślać mają komunikaty wyświetlane na przedniej szybie i konsola centralna, która podobno przygotowana została w "samolotowym stylu".

Pod maskę DS5 trafić ma układ Hybrid4 składający się ze 153-konnego, dwulitrowego diesla napędzającego przednią oś i napędu elektrycznego o mocy 37 KM odpowiedzialnego za oś tylną.

Auto pokazane w Szanghaju w tej samej postaci trafi na tamtejszy rynek jeszcze w tym roku. Europa musi poczekać na swoją kolej do przyszłego roku.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 124 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Gdzie to wyczytałeś? Myślę, że do DS5 wsadzą jakieś ciekawe rozwiązania technologiczne, a jakość będzie niezła, bo obecne Cytryny nie mają raczej twardych jak skała i nieprzyjemnych materiałów.
    ~Samuraj, 2011-04-20 20:20:35
  • avatar
    zgłoś
    'airmatic' napisał(-a):To mi wygląda na mocną indywidualność w segmencie Golfa - choć metka "DS" winduje nowość Citroena na wyższą półkę, ocierając się o świat premium (kompaktowych Audi, BMW i Lexusa). I wszystko byłoby fajnie, gdyby tak wyglądał seryjny C4... Problem w tym, że nie wygląda. Prawdziwy, śmiały Citroen musi wejść do niszy, cenić się wyżej i szukać klienta z duszą impresjonisty. Zwykła "Cytryna" klasy kompakt została skalkulowana na niemiecką i francuską klasę robotniczą o guście zwyczajnie nie określonym. A mówiąc po ludzku, taki Citroen C4 nie sprzedawałby się - jako samochód... zbyt oryginalny.W dużym skrócie, całość zaawansowanego stadium DS5 przypomina mi połączenie zwykłej karoserii C4 z dachem wersji Grand Picasso i zwariowaną linią okien DS3. Citroen jednak umie być szalony, wow!Tylko cena będzie gdzieś pomiędzy 115-135tyś. jak przeczytałem na jednym portalu.To już nie będzie w segmencie Golfa (chyba, że Golfa R), a raczej cenowo Audi, itp. Pytanie czy tylko cena będzie premium czy za tym pójdzie wyposażenie, nowinki technologiczne, czy jak przypuszczam na pewno materiały, wykończenie. Muszą coś dać, co będzie wyróżniało i zachęcać do kupna. Sam design może nie wystarczyć, jak również nie jest jedynym wyznacznikiem. Niezłym przykładem jest wspominany Golf - bez rewolucji stylistycznych, przewidywalna forma a sprzedają go rocznie 500tyś. szt. w Europie.
    ~Gostek, 2011-04-20 19:58:10
  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):Tam jest błąd, bo największy w serii DS będzie DS9.Ale DS9 będzie na rynku chińskim, a my tu rozpatrujemy "nasz" rynek.
    ~Samuraj, 2011-04-19 00:51:43
  • avatar
    zgłoś
    To mi wygląda na mocną indywidualność w segmencie Golfa - choć metka "DS" winduje nowość Citroena na wyższą półkę, ocierając się o świat premium (kompaktowych Audi, BMW i Lexusa). I wszystko byłoby fajnie, gdyby tak wyglądał seryjny C4... Problem w tym, że nie wygląda. Prawdziwy, śmiały Citroen musi wejść do niszy, cenić się wyżej i szukać klienta z duszą impresjonisty. Zwykła "Cytryna" klasy kompakt została skalkulowana na niemiecką i francuską klasę robotniczą o guście zwyczajnie nie określonym. A mówiąc po ludzku, taki Citroen C4 nie sprzedawałby się - jako samochód... zbyt oryginalny.W dużym skrócie, całość zaawansowanego stadium DS5 przypomina mi połączenie zwykłej karoserii C4 z dachem wersji Grand Picasso i zwariowaną linią okien DS3. Citroen jednak umie być szalony, wow!
    airmatic, 2011-04-19 00:31:20
  • avatar
    zgłoś
    Tam jest błąd, bo największy w serii DS będzie DS9.
    rzęsor, 2011-04-18 20:07:14
  • avatar
    zgłoś
    Dla mnie z wyglądu "ginie w tłumie" a linia boczna coś mi nie pasuje ; ni to kombi ni hatchback. Jak sie będzie prowadzić?to jest ważniejsze pytanie
    krzysiek29, 2011-04-18 18:22:12
  • avatar
    zgłoś
    Wygląda ciekawie, jak pełnowartościowa limuzyna. Ciekaw jestem czy wersja produkcyjna będzie zmieniona czy tak pozostanie, choć pewnie zostanie jak jest, bo dobrze DS5 się wpisuje w stylistykę pozostałych modeli.
    ~Samuraj, 2011-04-18 15:38:46
  • avatar
    zgłoś
    Na kilka dni przed chińską premierą Citroen wpuścił do sieci kilka zdjęć swojego nowego okrętu flagowego.
    auto motor i sport, 2011-04-18 13:08:55
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij