Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Do gamy Porsche Cayenne dołącza GTS

Porsche Cayenne GTS to usportowiona wersja usportowionej wersji Cayenne S. Jeśli mało Ci mocy w "esce" a na Turbo Cię nie stać, to GTS jest właśnie dla Ciebie.

2014-11-05

Stylistyczne detale są podobne do tych w 911 GTS. Obejmują reflektory z czarnym wykończeniem, czarne 20-calowe felgi RS Spyder, czarne końcówki wydechu i tylne lampy LED - przyciemniane.

Cayenne'a GTS napędza 3,6-litrowa V-szóstka biturbo o mocy 440 KM i 600 Nm. To pozwala rozpędzić auto do setki w 5,2 s (z pakietem Sport Chrono 5,1 s). Przy tym obniżono spalanie o niecały litr w stosunku do poprzedniego modelu. W standardzie dostajemy sportowy układ wydechowy, który brzmi bardziej rasowo niż w zwykłej wersji.

Standardowe zawieszenie jest obniżone o 24 mm, a opcjonalne powietrzne o 20 mm i jest sterowane przez system PASM (Porsche Active Suspension Management). Można dzięki niemu sterować charakterystyką "zawiechy". Powiększono też hamulce (przód - 390 mm, tył - 358 mm) i wyposażono w większe klocki pomalowane na czerwono.

Wewnątrz nie dominuje skóra, a alcantara. Użyto ją do wykończenia foteli i podsufitki. Na zagłówkach i desce rozdzielczej rozsiano napisy "GTS". Tak w gwoli przypomnienia. Opcjonalnie można zamówić sobie kolorowe przeszycia, czerwone pasy bezpieczeństwa albo obrotomierz (umieszczony centralnie) w kolorze srebrnym tudzież czerwonym.

Sprzedaż Porsche Cayenne GTS rozpocznie się w lutym przyszłego roku. Ceny startują od 98,152 euro. W Polsce będzie kosztowało prawdopodobnie ok. 500 tys. zł.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 437 830 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Cayenne GTS to już szósta wersja SUV-a Porsche. W ofercie będzie umieszczona między "eską" a mocarną Turbo.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2014-11-05 09:44:24
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij