Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Ferrari 458 Italia – każde może być jedyne

2010-12-28

W ramach tego program każdy klient, który złoży zamówienie na wspomniany model może zgodnie ze swoim gustem zadbać o wykończenia, które dodadzą autu więcej indywidualności. Lista opcji zaczyna się od trzech nowych, trójwarstwowych lakierów (Fire Red, Fuji White i Triple Strato Yellow). Dostępne jest również dwubarwne wykończenie, osiągnięte przez połączenie czarnego dachu z lakierami Corsa Red lub Avus White na karoserii.

Dodatkowo Ferrari proponuje zestaw elementów karoserii i wyposażenia kabiny przygotowanych z włókna węglowego w technologii wykorzystywanej do budowy bolidów F1. Dobrać można również 20-calowe, kute felgi z lekkich stopów, a w kabinie zażyczyć sobie fotele wykończone skórą i alcantarą z kontrastującymi przeszyciami. Na ostudzenie przypominamy, że 458 Italia kosztuje w podstawowej wersji 950 tysięcy złotych, a od złożenia zamówienia trzeba czekać na auto przynajmniej rok.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    W temacie tylnonapędowych supercars spod znaku skaczącego konia zgadzamy się co do joty, Samuraj .
    airmatic, 2011-01-01 17:54:05
  • avatar
    zgłoś
    Ferrari to jak dla mnie tylko w czerwieni. Choć dwa pozostałe kolory też prezentują się kapitalnie, a jeszcze te dodatki ... . Niesamowity supercar.
    ~Samuraj002, 2011-01-01 13:29:00
  • avatar
    zgłoś
    'POSTER' napisał(-a):Ja coraz bardziej się przekonuję do 458, w żółtym kolorze wygląda dobrze.Nie sposób się z tym nie zgodzić - choć jaskrawa czerwień zwala z nóg równie mocno
    airmatic, 2010-12-28 21:14:07
  • avatar
    zgłoś
    Ja coraz bardziej się przekonuję do 458, w żółtym kolorze wygląda dobrze.
    ~POSTER, 2010-12-28 21:10:09
  • avatar
    zgłoś
    Aż głowa boli na myśl, że Włosi potrafią tak pieczołowicie przywiązywać uwagę do wykończenia elementów wyposażenia i materiałów. Wysmakowane chyba tak, jak nigdy w Ferrari: stare modele potrafiły być skórzano - plastikowe, ale plastik był niewykwintnym plastikiem. Samochód tworzyły kiedyś stylistyka, legenda, osiągi i prowadzenie. Dziś dochodzi jeszcze styl, i to jaki! Italia jest po prostu samochodem nie z tej ziemi, jeśli chodzi o fantastyczne kombinacje lakierów, użycie elementów karbonowych czy obniżenie masy. I bez zadnych kompromisów w rodzaju czerwonej taśmy zamiast solidnej wewnętrznej klamki, jak w Porsche 911 GT2. Zaczynam powoli postrzegać Ferrari 458 jako "prawie ideał" spośród współczesnych supercars. I mam nadzieję, że powoli budowany wizerunek nie pójdzie drugi raz z dymem PS. Dobrze, że Kazunori Yamauchi w GT5 nie wprowadził elementu samozapłonu w czasie gry zręcznościowej Ferrari Italią Choćby z zemsty za małą - wielką wpadkę Cavallino z września br.
    airmatic, 2010-12-28 20:54:05
  • avatar
    zgłoś
    Włoski producent zaprezentował program indywidualizacji dla modelu 458 Italia.
    auto motor i sport, 2010-12-28 08:26:50
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij