Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Fiat Abarth 500 - uwodzi Amerykę (wideo)

Po niespecjalnie udanej kampanii lansującej w USA Fiata 500C, w której główną rolę zagrała Jennifer Lopez, włoska marka próbuje drugiego podejścia w temacie zachwycenia Amerykanów małym Fiatem. Próbuje zachwycić 500 przygotowaną przez Abartha. Ostrego malucha,ze 160-konnym silnikiem utożsamia z ognistą Włoszką. Zobaczcie jak to wygląda w najnowszej reklamie.

Swoją drogą, w USA 500 od Abartha nie straciła marki Fiat w nazwie. Ciekawe dlaczego...

 

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 55 900 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Świetna reklama! Oddaje wszystko, co zawiera się w Fiacie Abarth 500. Piękna włoszka to kształt Abartha, uderzenie mężczyzny w twarz obrazuje dynamikę samochodu i agresywny styl, dbałość włoszki o szczegóły to każdy detal Fiata wykonany z największą precyzją w tym modelu. Podoba mi się. Po prostu!
    gregor79, 2011-11-17 16:16:47
  • avatar
    zgłoś
    Fajna reklama i mam dylemat czy to Abarth czy ta Włoszka jest lepsza, ale chyba to drugie. Czemu jest sprzedawana 500 - tka jako Fiat? Moim zdaniem firma chce sobie odbudować reputację. Z 500C nie wyszło, więc próbują z Abarthem, bo to w końcu "tylko" nadworny tuner włoskiej marki.
    ~Samuraj, 2011-11-17 11:21:40
  • avatar
    zgłoś
    500 w wydaniu skorpiona jest ostra, pyskata i bardzo ponętna.
    auto motor i sport, 2011-11-17 08:17:05
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij