Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.7

Fiat Panda – nowe zdjęcia

2011-12-16
Fiat Panda Fiat Panda

Auto po raz pierwszy można było zobaczyć we wrześniu we Frankfurcie, ale od tego czasu Fiat nie opublikował ani jednego jego zdjęcia. W końcu zaczął zapraszać dziennikarzy na pierwsze testy i udostępnił galerię zdjęć.

Trzecia generacja Pandy reprezentuje model, który na rynku istnieje od ponad 30 lat i sprzedał się już w liczbie ponad 6,5 miliona egzemplarzy. Najnowsza odsłona przerasta poprzednie wymiarami - ma 365 cm długości, 164 cm szerokości i 155 cm wysokości, dzięki czemu ma być też najwygodniejsza dla pasażerów. Pod maskę Fiat wkładał będzie 0,9-litrowego TwinAira z dwoma cylindrami wspieranymi przez turbosprężarkę (w wersji 85 KM), albo bez niej (65 KM). Dostępny będzie również czterocylindrowy silnik 1.2 o mocy 69 KM i diesel o pojemności 1,3 litra i mocy 75 KM.

O naszych wrażeniach po pierwszym spotkaniu z nową Pandą przeczytacie w kolejnym wydaniu amis.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 39 200 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Zobaczymy jak będzie szła sprzedaż nowej Pandzie.
    ~Samuraj, 2012-03-07 18:00:14
  • avatar
    zgłoś
    Tańsze ogołocone wersje to może będą, ale raczej skierowane do klientów flotowych.Tak jak napisał rzęsor, takie raczej by nie złapały klienta w Polsce.To już nie lata `90.
    NetDriver, 2012-03-07 12:23:18
  • avatar
    zgłoś
    Ale ja mam namyśli zewnętrzne wymiary samochodu.Nie zmienia to faktu, że sa to auta tej samej klasy (klasa A) co Panda III.
    Big1, 2012-03-05 20:12:41
  • avatar
    zgłoś
    'Big1' napisał(-a):Oj chyba nie za bardzo. Picanto ani troche nie jest wewnatrz mniejsze od Pandy III. Twingo tak samo. Jedyną różnicą jest to że jest 3 drzwiowe, a nie 5 drzwiowe jak Panda.Ale ja mam namyśli zewnętrzne wymiary samochodu.'Big1' napisał(-a):ale myslę, że polscy kllienci woleliby dostać uboższą wersję za mniejsze pieniądze (Vide sytuacja z przed paru lat z modelem Stilo gdzie wyposązenie było dośc bogate ale cena kosmiczna jak na kompakt Fiata i nikt tego nie kupował do czasu obniżenia cen przez Fiata).Polscy klienci to akurat nie chcą maluchów ani golasów i wolą Octavię albo Golfa TDI z klimą i ESP w standardzie.
    rzęsor, 2012-03-05 13:09:16
  • avatar
    zgłoś
    Tyle, że wszystkie te co wymieniłeś są dużo mniejsze od Pandy III.Oj chyba nie za bardzo. Picanto ani troche nie jest wewnatrz mniejsze od Pandy III. Twingo tak samo. Jedyną różnicą jest to że jest 3 drzwiowe, a nie 5 drzwiowe jak Panda. Jedynym wytłumaczeniem ceny Pandy III jest dość bogate wyposazenie wersji podstawowej (6 poduch, centralny czy el. szyby) ale myslę, że polscy kllienci woleliby dostać uboższą wersję za mniejsze pieniądze (Vide sytuacja z przed paru lat z modelem Stilo gdzie wyposązenie było dośc bogate ale cena kosmiczna jak na kompakt Fiata i nikt tego nie kupował do czasu obniżenia cen przez Fiata).
    Big1, 2012-03-05 07:00:09
  • avatar
    zgłoś
    Classic (cena promocyjna) - 31 990 zł;My Life (to samo co wyżej) - 33 990 zł;nowa Panda z 1.2 - też 33 990 zł.Podałem ceny totalnych golasów, więc gdzie ta mega oferta?
    ~Samuraj, 2012-03-05 01:06:45
  • avatar
    zgłoś
    'airmatic' napisał(-a):Ale faktem jest, że Fiat mógłby się skusić na wersję megabudżetową (czytaj: "golasa") i wycenić to na poziomie trzydrzwiowych trojaczków z Wolfsburga Ma takową w postaci Pandy II Classic z Tychów.
    rzęsor, 2012-03-05 00:47:54
  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):Tyle, że wszystkie te co wymieniłeś są dużo mniejsze od Pandy III.Jednak pozycjonowane w tym samym segmencie.
    ~Samuraj, 2012-03-04 20:24:56
  • avatar
    zgłoś
    Ale faktem jest, że Fiat mógłby się skusić na wersję megabudżetową (czytaj: "golasa") i wycenić to na poziomie trzydrzwiowych trojaczków z Wolfsburga
    airmatic, 2012-03-04 15:01:16
  • avatar
    zgłoś
    'Big1' napisał(-a):Ale Picanto, Twingo czy nawet VW UP! już mniej. A dojdą do tego jeszcze Skoda Citygo i Seat Mii które będą tańsze od UP! a więc i od Pandy także.Tyle, że wszystkie te co wymieniłeś są dużo mniejsze od Pandy III.
    rzęsor, 2012-03-04 12:26:58
  • avatar
    zgłoś
    Gdzieś obiło mi się o uszy, że Classic, który jest teraz dostępny jest nieco droższy niż te 26 900, więc gdzie tu logika w myśleniu Fiata?
    ~Samuraj, 2012-03-04 12:09:37
  • avatar
    zgłoś
    no i poprzednia kosztowała 26 900
    esper, 2012-03-04 11:44:18
  • avatar
    zgłoś
    Nic dodać nic ująć.
    ~Samuraj, 2012-03-04 02:42:41
  • avatar
    zgłoś
    ix20, Agila i Splash kosztują podobnie.Ale Picanto, Twingo czy nawet VW UP! już mniej. A dojdą do tego jeszcze Skoda Citygo i Seat Mii które będą tańsze od UP! a więc i od Pandy także.
    Big1, 2012-03-03 20:24:53
  • avatar
    zgłoś
    ix20, Agila i Splash kosztują podobnie.
    rzęsor, 2012-03-03 13:54:50
  • avatar
    zgłoś
    'MarCiNeK' napisał(-a):Nie będzie tanio? Przecież to JEST tanio.W porównaniu z konkurencją to nie jest tanio.
    ~Samuraj, 2012-03-03 02:16:28
  • avatar
    zgłoś
    47 tys. zł za wersję 85 KM to tyle co za Bravo 90 KM.
    rzęsor, 2012-03-03 01:29:50
  • avatar
    zgłoś
    Nie będzie tanio? Przecież to JEST tanio.
    MarCiNeK, 2012-03-02 20:23:39
  • avatar
    zgłoś
    Powiem nieskromnie - tak myślałem, że nie będzie tanio.
    ~Samuraj, 2012-02-23 18:23:12
  • avatar
    zgłoś
    Jest i u nas.Ceny:- Fresh 1.2 8v 69 KM: 32 990 zł- Pop 1.2 8v 69 KM: 33 990 zł- Pop 1.3 16v MultiJet 75 KM DPF S&S: 43 990 zł- Lounge 1.2 8v 69 KM: 38 990 zł- Lounge 0.9 SGE 85 KM S&S: 46 990 zł
    rzęsor, 2012-02-23 16:12:48
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij