Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Honda Civic 1.6 i-DTEC: już w polskich salonach

Nowy silnik wysokoprężny trafił już pod maskę Civica a ten pojawił się w polskich salonach - oto ceny.

2013-03-12
Silnik Hondy 1.6 i-DTEC

Jednostka 1.6 i-DTEC to pierwszy silnik Hondy z serii Earth Dreams Technology. Motor dysponuje mocą 120 KM i maksymalnym momentem obrotowym o wartości 300 Nm dostępnym przy 2000 obr/min. Do współpracy dołożono 6-biegową skrzynię mechaniczną.

Najtańszy Civic z tym silnikiem kosztuje na polskim rynku 82 000 złotych. Po drugiej stronie skali jest odmiana Lifestyle, której ceny startują od 97 500 złotych.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 82 100 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Ok, ale nie widzę związku.
    ~Samuraj, 2013-03-15 21:09:40
  • avatar
    zgłoś
    A w rzeczywistości jest tak, że Honda ma wyrobioną markę i ceni się jak VW - zresztą zauważ, jaki to silnik benzynowy ma w podstawie nowy Golf (niby TSI, a tylko 86 KM), i takie liczby KM nie przemówią do ludzi kupujących auto za 60 tys. zł.Za tyle ktoś będzie polował na ostatnie sztuki Octavii II z Dieslem albo kupi Kię cee'd, ewentualnie full wyposażoną wersję Fiata PuntoPodstawowe wersje stanowią ułamek sprzedaży (ok. 4 procent) - kto ma założone przeze mnie 60 tys. zł., kupi inne auto (mniejsze lub mocniejsze bez "znaczka")
    airmatic, 2013-03-14 22:29:57
  • avatar
    zgłoś
    Rzęsor napisał, że Hondy aspirują do klasy Premium, a Ty zacząłeś mówić o wyposażeniu - stąd właśnie mój post.
    ~Samuraj, 2013-03-14 19:38:17
  • avatar
    zgłoś
    A co ma jedno do drugiego?Audi i tak wychodzi drożej - nawet bazowa A1 jest droższa niż pierwszy z brzegu Civic 1.8 VTEC
    airmatic, 2013-03-13 22:28:28
  • avatar
    zgłoś
    Ale to, że Honda oferuje względnie bogate wyposażenie i nie każe za wszystko dopłacać nie nobilituje jej do klasy Premium. ;) U większości "Japońców" tak mamy.
    ~Samuraj, 2013-03-13 19:33:31
  • avatar
    zgłoś
    Nie tyle aspirują, co raczej oferują niezły kawał dobrego wyposażenia. W Oplach i VW trzeba dopłacać za niejedno, więc tzw. bogate wersje z benzyniakami typu TSI wychodzą drożej niż Civic. Zgoda - powie ktoś, że motory VTEC są przestarzałe przy turbobenzynowych. Gwaracja świętego spokoju przy punktualnych wymianach oleju to jednak dla Hondowskich silników duży plus, a z TSI-kami jeszcze nic nie wiadomo...
    airmatic, 2013-03-13 14:06:46
  • avatar
    zgłoś
    Co do ceny, to wszystkie Hondy są nieco droższe od popularniejszej konkurencji, bo aspirują do klasy premium.
    rzęsor, 2013-03-13 13:04:42
  • avatar
    zgłoś
    Witam na forum :) Cóż, na pewno Honda włożyła dużo pracy w ten silnik i podobnie jak to miało miejsce n-lat temu przy dieslu 2.2 - jednostka będzie / jest dopracowana. Ogólnie przyda się taki motor w Civicu, bo benzyny 1.4 i 1.8 to zdecydowanie za mało.
    motoimoto, 2013-03-12 23:13:58
  • avatar
    zgłoś
    Cena niemała :dobani: - obawiam się, że bez rabatów jak bez kija, czyli "nie podchodź" :flaga: 
    airmatic, 2013-03-12 23:07:36
  • avatar
    zgłoś
    Świetna wiadomość, sprzedaż Hondy pewnie się podwoi.
    rzęsor, 2013-03-12 22:04:29
  • avatar
    zgłoś
    Nowy silnik wysokoprężny trafił już pod maskę Civica a ten pojawił się w polskich salonach - oto ceny.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-03-12 13:47:01
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij