Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Hyundai i10 – niedługo w Polsce

2008-02-15
Hyundai i10 Hyundai i10

Jest niebrzydki, ma sportowo wystylizowaną osłonę chłodnicy, z tyłu wyróżnia go uchwyt do otwierania bagażnika stopiony z logo marki.

Niewielki z zewnątrz, okazuje się całkiem spory wewnątrz. Stonowany kokpit nie porywa wzornictwem, za to ma praktycznie rozmieszczone instrumentarium i umieszczoną wysoko dźwignię zmiany biegów. Całość wykonano z twardych plastików o przeciętnej jakości. Można je ożywić kolorowymi wstawkami w tablicy przyrządów, drzwiach i siedzeniach.

Maluch Hyundaia na jeden z większych bagażników w klasie (225 l). W ofercie są trzy silniki - benzynowe 1.1 (66 KM) i 1.2 (75 KM) oraz diesel 1.1 (75 KM). Najsłabszy dobrze sprawdza się tylko w mieście, poza nim walczy z oporami ruchu tylko na wysokich obrotach, odpuszczenie gazu wymusza natychmiastową redukcję.

We wnętrzu nic nie trzeszczy, za to wyraźnie słychać silnik. Twarde zawieszenie małego Hyundaia tylko przeciętnie tłumi nierówności, przy szybszym wpasowaniu się w zakręt czuć, jak i10 ucieka przodem.

Konkurent Fiata Pandy ma mieć bogate wyposażenie w standardzie: dwie poduszki powietrzne, ABS, elektryczne lusterka i szyby z przodu, radioodtwarzacz i klimatyzację. Tak wyposażony przebija konkurencję ceną, która ma wynieść około 35 000 zł. Najtańsza wersja kosztować około 30 000 zł. Sprzedaż auta rozpocznie się w marcu.

źródło: informacja własna

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 42 600 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij