Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Hyundai i30 - prosto z IAA

2011-09-19
Hyundai i30 Hyundai i30

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 67 600 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Wersje 1.4 100 KM może odebrać sporo klientów mniejszym samochodom, jak Yaris czy 208.
    rzęsor, 2012-02-03 12:13:55
  • avatar
    zgłoś
    Bo ma niski moment obrotowy i nie będzie sobie radził z tak ciężkim samochodem.Myslę, że ten silnik jako jednostka napędowa dla ludzi nie szukajacych kosmicznych osiagów sprawdzi się w 100%Poczekamy - zobaczymy.
    ~Samuraj, 2012-02-02 15:24:44
  • avatar
    zgłoś
    Silnik 1.4 16V w I30 ma 137 Nm przy 4200. Dla auta ważącego raptem 1185 kg to naprawdę wystaczajaco. Myslę, że ten silnik jako jednostka napędowa dla ludzi nie szukajacych kosmicznych osiagów sprawdzi się w 100%Ile pali Ceed 1.4 16V w miescie ? ok. 9 l/100 km Na trasie to jest o.k. 6,0 - 6,2 l.100 km - takich wyników chyba nie można uznać za olbrzymie spalanie.Poprawka - 1.6 MPI w grupie VAG ma 148 Nm, a nie 156. 156 Nm miał 1.6 FSI którego wycofano z produkcji.
    Big1, 2012-02-02 13:19:52
  • avatar
    zgłoś
    'Big1' napisał(-a):Na jakiej podstawie twierdzisz że jest to silnik zbyt słaby ??Bo ma niski moment obrotowy i nie będzie sobie radził z tak ciężkim samochodem.'Big1' napisał(-a):Być może dla ciebie jest to silnik zbyt słaby, ale znajdą się tysiace osób dla których ten silnik bedzie o.k., a wyposażenie wersji classic będize dla nich wystarczajace.Poczekamy zobaczymy.'Big1' napisał(-a):P.S.Mój teść ma Kię Ceed z silnikiem 1.4 16V i ani on ani ja nie zauwazliśmy aby ten silnik był zbyt słaby ani palił zbyt dużo.No i ile pali?9 l/100 km czy więcej?'krzysiek29' napisał(-a):Dla bardziej wymagających proponuję A3 1.6 102KM 156 Nm. Wymagający wybiorą 2.0 TDI 177 KM Quattro.
    rzęsor, 2012-02-02 12:15:22
  • avatar
    zgłoś
    Dla bardziej wymagających proponuję A3 1.6 102KM 156 Nm.
    krzysiek29, 2012-02-02 08:00:17
  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):Tyle, że ta wersja 1.4 100 KM, to wolnossący silnik, kompletnie za słaby dla tego samochodu i w dodatku paliwożerny.Na jakiej podstawie twierdzisz że jest to silnik zbyt słaby ?? Być może dla ciebie jest to silnik zbyt słaby, ale znajdą się tysiace osób dla których ten silnik bedzie o.k., a wyposażenie wersji classic będize dla nich wystarczajace.P.S.Mój teść ma Kię Ceed z silnikiem 1.4 16V i ani on ani ja nie zauwazliśmy aby ten silnik był zbyt słaby ani palił zbyt dużo.
    Big1, 2012-02-02 07:14:24
  • avatar
    zgłoś
    Nie weryfikowałem w cennikach, ale biorąc pod uwagę i30 jako całość myślę, że jest wart swojej ceny. Płacę konkretną sumę i dostaję konkretne wyposażenie, a u konkurencji zazwyczaj muszę za większość dopłacać i w rezultacie ceny wychodzą podobne. Jeśli ten Hundai jest rzeczywiście tak dobry jak go zapowiadają to już nie mogę się doczekać kontaktu z nim.
    ~Samuraj, 2012-02-02 03:45:10
  • avatar
    zgłoś
    No ale te mocniejsze wersje kosztują już tyle co Focus III i Astra IV.
    rzęsor, 2012-02-02 00:21:26
  • avatar
    zgłoś
    Są zatem mocniejsze wersje i sądzę podobnie jak koledzy wyżej - Hyundai puknął się nieco w głowę po wyskoku z i40.
    ~Samuraj, 2012-02-01 15:18:47
  • avatar
    zgłoś
    Tyle, że ta wersja 1.4 100 KM, to wolnossący silnik, kompletnie za słaby dla tego samochodu i w dodatku paliwożerny.
    rzęsor, 2012-02-01 12:40:06
  • avatar
    zgłoś
    Dokładnie, myslę tak samo jak Krzysiek29 Ceny i30 są skalkulowane na dośc realnym poziomie np./ za 56 tys zł wersja Classic 1.4 16V (100KM) z klimą, el. szyb i lusterek, radiem z CD sterowaniem w kierownicy, ABS,ESP,ASR, 6 poduszkami i przecimgilenymi z doświetlaniem zakrętów. To naprawde nie jest zbyt drogo. W przeciwienstwie do i40 gdzie Hundai strzelił sobie gola do własnej bramki windując niebotycznie ceny tego, fajnego i ciekawego auta. Efekt jest taki, że i40 kompletnie się nie sprzedaje i chyba szefostwo Hundaia na Polskę trochę otrzeźwiało ze swych znów o megalomanii przy kalkulowaniu cennika dla i30.
    Big1, 2012-02-01 11:41:16
  • avatar
    zgłoś
    Myślę, że bardzo rosądnie podeszli do ułożenia cennika szczególne jego dolnej części . Szkoda, że przy I40 trochę "poniosła" Hyundaia fantazja. Konkurencja na ten ruch odpowie jeśli nie od razu to napewno powinna dość szybko.
    krzysiek29, 2012-01-31 08:00:47
  • avatar
    zgłoś
    No i jest od 50900 zł.Ale sensowne wersje za 66-90 tys. zł.
    rzęsor, 2012-01-31 01:47:10
  • avatar
    zgłoś
    Popatrz na ceny Focusa IIITeraz tragedii nie ma, ale jak się pojawił na rynku to były lamenty, że drogi. Ja myślę, że i30 dosolą na początku konkretną cenę, a potem trochę zejdą jak już trochę klientów padnie na zawał patrząc w cennik.
    ~Samuraj, 2011-09-20 01:37:39
  • avatar
    zgłoś
    Obawiam się, że bazowa raczej nie będzie kosztować 50tyś. Oczywiście zakładam, że będą oferować jakieś nowoczesne rozwiązania. W innym przypadku to raczej konkurencją do Focusa czy Golfa nie będą.
    garfield, 2011-09-19 17:53:12
  • avatar
    zgłoś
    Popatrz na ceny Focusa III
    rzęsor, 2011-09-19 16:37:26
  • avatar
    zgłoś
    Przy cenie 50 tys. złotych za bazową wersję chętnych znajdzie się sporo - kto za, ręka do góry!
    airmatic, 2011-09-19 15:00:06
  • avatar
    zgłoś
    'auto napisał(-a):- czy europejska czołówka powinna się bać?Jeśli wyskoczą z cennikiem podobnym do i40 to w Polsce nowe i30 raczej będzie ciekawostką przyrodniczą.
    krzysiek29, 2011-09-19 14:31:13
  • avatar
    zgłoś
    Myślę, że sytuacja będzie podobna do i40. Konkurencja europejska powinna się bać i nie będzie miała łatwo, ale do liderów trochę jednak zabraknie. W brązowym lakierze wygląda świetnie.
    ~Samuraj, 2011-09-19 10:44:06
  • avatar
    zgłoś
    Tajna broń Koreańczyków - czy europejska czołówka powinna się bać?
    auto motor i sport, 2011-09-19 09:57:42
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij