Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Hyundai inaczej niż zwykle

2011-04-07

"New thinking, new possibilities" czyli "Nowe myślenie, nowe możliwości" to hasło, którym Hyundai chce podkreślić swoje podejście do tematu projektowania samochodów. Pierwszym przykładem niestandardowego sposobu myślenia o autach jest promocja modelu Accent. Zobaczcie, jakie nowe możliwości dostrzegli Koreańczycy w aucie wiszącym na ścianie:

 

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 42 600 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Niezłe. Choć ja na miejscu "kierowcy" bym się trochę bał siedzieć w aucie pod kątem 90 stopni do podłoża.
    ~Samuraj, 2011-04-07 16:27:48
  • avatar
    zgłoś
    Koreański producent promuje nowy model i nowe hasło marki montując auto... na ścianie.
    auto motor i sport, 2011-04-07 10:12:26
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij