Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Hyundai inaczej niż zwykle

"New thinking, new possibilities" czyli "Nowe myślenie, nowe możliwości" to hasło, którym Hyundai chce podkreślić swoje podejście do tematu projektowania samochodów. Pierwszym przykładem niestandardowego sposobu myślenia o autach jest promocja modelu Accent. Zobaczcie, jakie nowe możliwości dostrzegli Koreańczycy w aucie wiszącym na ścianie:

 

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 39 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Niezłe. Choć ja na miejscu "kierowcy" bym się trochę bał siedzieć w aucie pod kątem 90 stopni do podłoża.
    ~Samuraj, 2011-04-07 16:27:48
  • avatar
    zgłoś
    Koreański producent promuje nowy model i nowe hasło marki montując auto... na ścianie.
    auto motor i sport, 2011-04-07 10:12:26
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij