Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Jaguar F-Pace w końcu oficjalnie - Targi Frankfurt 2015

Jaguar F-Pace to sportowo nacechowany crossover, czyli SAV, choć tej nazwy nikt oficjalnie mu nie nadał. F-Pace chce zawalczyć w klasie crossoverów premium. Pod maską nawet 300-konny diesel lub mocne, benzynowe V6 z F-Type'a.

Konrad Maruszczak 2015-09-15

Po wczorajszej publikacji kilku pierwszych zdjęć, dziś mamy już pełen pakiet informacji na temat nowego Jaguara F-Pace'a. Nowy model to ewolucja zaprezentowanego jakiś czas temu konceptu - C-X17. F-Pace dzieli aluminiową płytę podłogową z nowym XE i XF i ma ponad 4,7 m długości. Jego rozstaw osi to ponad 2,8 m.

W palecie F-Pace'a słabych silników nie uświadczysz. Gamę otwiera 180-konny diesel 2.0. Może przekazywać moc na przód lub na cztery koła za pomocą manualnej lub 8-biegowej automatycznej skrzyni. Kolejny "ropniak" to już odmiana 3.0 i 300 KM. Najsłabsza benzyna ma 240 KM i 2 litry pojemności. Najmocniejsze odmiany mają 340 lub nawet 380 KM. Taką moc wyciśnięto z 3-litrowego, turbodoładowanego motoru V6 z F-Type'a. Najszybszy F-Pace ma osiągać setkę w 5,1 s i rozpędzać się maksymalnie do 250 km/h (blok. elektr.).

Może zastanawiasz się ile waży ten crossover? Jaguar podaje, że podstawowy diesel z napędem na przód to 1665 kg. Gdy dodamy do tego opcjonalne wyposażenie, które jest obszerne jak trylogia Sienkiewicza i zmienimy jednostkę napędową masa wzrośnie i kilkadziesiąt lub więcej kilogramów. W momencie debiutu F-Pace będzie dostępny w różnych wariantach: Pure, Prestige, Portfolio, R-Sport, S i edycji specjalnej First Edition.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 199 900 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij