Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Jeśli 540 KM to za mało - Ford Mustang

2009-06-30
Ford Mustang GT500 Shelby Super Snake Ford Mustang GT500 Shelby Super Snake

"Ponad 12 ciężkich miesięcy zajęły nam prace nad Super Snake'em" - mówi o swoim najnowszym dziele Carroll Shelby. Auto było regularnie przeganiane po torze po to, by każdy, kto zasiądzie za jego kierownicą nie miał problemu z opanowaniem tak potężnej mocy przekazywanej na tylne koła.

Zamontowanie sprężarki mechanicznej Kenne Bell zaowocowało wzrostem mocy 5,4-litrowej V-ósemki z 540 do potężnych 725 koni mechanicznych. Jeśli to dla kogoś za dużo, to może skorzystać ze sprężarki Ford Racing, pomagającej silnikowi generować 630 koni mechanicznych.

Moc z jednostki napędowej przenoszona jest na tylne koła za pomocą sześciostopniowej przekładni mechanicznej, natomiast za efekty dźwiękowe odpowiada układ wydechowy Borla.

Super Snake otrzymał zmodernizowany układ jezdny, złożony z klocków dostarczonych przez Ford Racing. Obejmują one sportowe, niższe sprężyny, regulowane zawieszenie oraz mocniejsze stabilizatory.W obwodzie jest jeszcze ostrzejszy pakiet pochodzący z firmy Eibach.

Auto porusza się na 20-calowych felgach aluminiowych Custom Alcoa, pod którymi skrywają się sześciotłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu produkcji Baer, chłodzone przez specjalne kanały powietrzne.

Carroll Shelby idzie w zaparte, że powstanie mocno ograniczona liczba egzemplarzy Forda Shelby GT500 Super Snake'a. Produkcja auta rozpocznie się w sierpniu bieżącego roku. Pakiet 630-konny kosztuje od 29 495 dolarów, natomiast 725-konny - od 33 495 dolarów. W cenę wliczona jest "instalacja" wszystkich tuningowych klocków.

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 197 000 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij