Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Jeździmy nową Hondą Civic Type R

Po pięciu latach od premiery Civica w końcu doczekaliśmy się jego ostrej wersji, czyli Type R. Po raz pierwszy pojawił się tu silnik turbo. Czego jeszcze możemy się po niej spodziewać?

2015-06-11

Stylistycznie Type R to typowa japońska sztuka tuningowa. Szerokie nadwozie, duże koła, skośne lampy przednie i oczywiście ogromny spoiler na tylnej klapie. Z tyłu zawitał rasowy dyfuzor i cztery końcówki układu wydechowego.

Pod maską po raz pierwszy pojawił się silnik turbodoładowany 2.0 VTEC. Jednostkę wyposażono w bezpośredni wtrysk oraz system zmiennych faz rozrządu, które mają zmniejszyć turbodziurę. Zamontowano aluminiowe wtryskiwacze, kute korbowody, a wał napędowy zmontowano z lekkich materiałów. Efekt? 310 KM i 400 Nm, co ważne dostępnych już od 2,5 tys. obr/min.

Ta moc pozwala przyspieszyć do 100 km/h w zaledwie 5,7 s i pojechać maksymalnie 270 km/h. A to wszystko przy przednim napędzie. Hamulcami zajęło się Brembo, montując 350-milimetrowe tarcze z czterotłoczkowymi zaciskami. Pozostałe szczegóły nowego Civica Type R znajdziesz tutaj.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 82 100 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij