Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Jeździmy nową Hondą HR-V! Znamy też polskie ceny

Wczoraj mieliśmy okazję pojeździć nowym crossoverem Hondy - HR-V. Mamy bardzo pozytywne wrażenia z jazdy. Zobacz, co nam się spodobało, a także ile kosztuje w Polsce nowa Honda HR-V.

2015-07-10

Pierwsza Honda HR-V (Hybrid Recreation Vehicle) zadebiutowała w 1998 roku. W istocie ta "rekreacyjna hybryda" Hondy to nic innego jak jeden z pierwszych przedstawicieli grupy crossoverów, a więc samochodów przeznaczonych w 99% do jazdy po mieście i 1% po polnej drodze.

W 2006 roku zakończono produkcję tego modelu. A szkoda, bo zaraz potem rozpoczęło się "bum" na crossovery, czyli auta takie jak HR-V. Na początku roku Honda przywróciła ten model do życia, a teraz mieliśmy okazję sprawdzić go na żywo.

Wrażenia są bardzo pozytywne. Za kierownicą siedzi się wygodnie, to za sprawą komfortowych foteli i szerokiej możliwości ustawień kierownicy i fotela. Zawieszenie pracuje bardzo cicho, ale za to 120-konny silnik diesla już hałasuje. Jest za to żwawy. Skrzynia biegów typowa dla aut Hondy - krótki skok lewarka, ale trochę mało precyzyjny.

Wnętrze jest wykonane poprawnie, ciężko się do czegoś przyczepić. Z elektronicznych gadżetów warto wymienić limiter prędkości, który w razie potrzeby sam wyhamuje. Po raz pierwszy pojawił się elektroniczny hamulec ręczny z asystentem podjazdu pod górkę Auto Hold, występujący także w wersji z manualną skrzynią biegów.

Ceny Hondy HR-V w Polsce

Benzyna Wersja Cena PLN
1.5 i-VTEC MT Comfort 77 000
1.5 i-VTEC MT Elegance 84 000

89 000
1.5 i-VTEC CVT
1.5 i-VTEC MT Executive 96 500

101 500
1.5 i-VTEC CVT
Diesel
1.6 i-VTEC MT Comfort 86 000
1.6 i-VTEC MT Elegance 93 000
1.6 i-VTEC MT Executive 105 500
     
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 79 990 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij