Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Kolejna akcja serwisowa nowego Volvo XC90

Volvo przygotowuje się do ogłoszenia kampanii serwisowej nowego modelu XC90. Słynący z dbałości o bezpieczeństwo producent zamontował w SUVie niesprawne poduszki powietrzne.

Adrian Papiór 2015-08-06
Nowe Volvo XC90

Volvo XC90 drugiej generacji znakomicie rozpoczęło swoją rynkową karierę - sprzedaż auta przewyższyła nawet dość optymistyczne przewidywania producenta. Jednak doceniony przez klientów SUV ma także wady. W luksusowych Volvo wykryto błędny montaż osłony wewnętrznej tylnego słupka dachowego.

Efekt wadliwego mocowania może być tragiczny w skutkach, ponieważ pechowa osłona w razie wypadku blokuje kurtynę powietrzną dla pasażerów siedzących w trzecim rzędzie foteli. W takiej sytuacji airbag wystrzeli, ale nie napełni się odpowiednio i nie zapewni pełnego bezpieczeństwa podróżnym. To już drugi przypadek, gdy nowe XC90 ma problem z airbagami - wcześniej szwankowały boczne poduszki przednie.

Nie wiadomo jeszcze jak dużo egzemplarzy Volvo XC90 zostanie objętych darmowym usunięciem usterki. Szwedzi na razie wstrzymują dostawy zamówionych aut, których ten problem dotyczy.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 278 200 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    <p>Nowy SUV Volvo sprzedaje się fantastycznie, ale Szwedzi nie uniknęli błędów - kolejna akcja serwisowa w drodze</p><br /><br /><a href="/wydarzenia/Kolejna-akcja-serwisowa-nowego-Volvo-XC90,20336,1">Zobacz artykuł</a>
    auto motor i sport, 2015-08-06 10:38:27
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij