Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Kolejny bastion zdobyty – Porsche Cayenne Diesel

2008-06-24
Porsche Cayenne Turbo S Porsche Cayenne Turbo S

Pod maskę Porsche Cayenne trafi 3 litrowy turbodiesel, który rozwijać będzie 240 KM mocy. Imponujący będzie moment obrotowy, który może wynieść nawet 500 Nm! Cayenne z dieslem pod maską spodziewany jest w przyszłym roku, najprawdopodobniej zadebiutuje on na salonie genewskim.

Źródło: automotive news europe

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 437 830 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Nie rozumiesz sensu tego działania: 3.0/3.2TDI ma zapewnić niższą cenę i spalanie a TDI V10 nie odbiega pod tymi względami w sposób znaczący od silników benzynowych V8, które Porsche już ma. Poza tym, to nie jest żadna profanacja, czego redaktor i forumowicze (i to nie tylko na tej stronie) zdają się nie rozumieć. Ludzie, czy skoro tak lubicie Porsche to nie przyda się trochę wiedzy z historii tej wspaniałej marki? Czy nie pamiętacie już, że 356 i 911 & Co pochodzą od najtańszego niemieckiego wozu ludowego vel Beetle vel Garbus??? A może nie wiecie, że Lamborghini utrzymywało się długo z produkcji traktorów??? Co wy wiecie o motoryzacji jako o planowym działani, nastawionym na zyk realizowaniu planów??? Superauta nie biorą się z powietrza, ktoś musi je sfinansować. Porsche może i robi teraz tańsze wozy, ale za to nie pozwoliło się wykupić producentom masówki, tak jak to było z Ferrari (kupione przez koncern Fiata) czy Bentleyem (VW)
    ~Turbo, 2009-01-28 00:34:55
  • avatar
    zgłoś
    Pamiętajcie że wiele wspaniałych firm które za wszelką cenę chciały oprzeć się nowym trendom już od dawna nie istnieje...Tu przykładem może być los wielu brytyjskich firm :-/Myślę, że nic złego nie stanie się jeśli obok kultowej 911-tki od czasu do czasu pojawi się "coś" niepasującego do dotychczasowego wizerunku porsche.Dla prawdziwych fanów liczy się fakt że kultowa "żaba" nadal jest produkowana. Ale, ale... ze statystyk wynika że więcej sprzedaje się cayenów niż prawdziwych porsche :-DDiesel tu nie zaszkodzi.
    ~norbert76, 2008-06-29 22:57:32
  • avatar
    zgłoś
    Business MUSI przynosić zyski - to raz.Po drugie, przecież to nie Porsche wymyśliło modę na SUV-y .Nie jest też pomysłodawcą aktualnie nam panującego ekoobłędu - po prostu, żeby przeżyć, musi się przystosować. IMO robi to z wielką godnością...
    ~żukOHV, 2008-06-26 11:02:24
  • avatar
    zgłoś
    Spokojnie, Porsche dopiero się rozkręca. Pamiętajmy, że lada chwila pojawić ma się (ta nieszczęsna) hybrydowa Panamera, tak więc myślę, iż to dopiero początek złego. Oczywiście wiem, że trzeba ewoluować, czerpać z czegoś zyski, wiem, że Porsche zamierza zdobyć większość udziałów w VW, a wcielenie w życie Cayenne nie tyle wydźwignęło firmę z dołka, co powoli czyni ją gigantem na motoryzacyjnym rynku, owszem, ale czy warto? Warto płacić za to tak wielką cenę? Czy naprawdę warto poświęcać dla zysków renomę i lata historii marki?
    ~Clarkson, 2008-06-24 22:36:54
  • avatar
    zgłoś
    audi diesel anie porsche
    ~j, 2008-06-24 21:17:42
  • avatar
    zgłoś
    To już pytanie do ludzi z Porsche. Początkowo miał iść silnik 3,2 litra TDI, teraz są informacje, że będzie to 3 litrowy, który trafi również pod maskę Q7.
    ~Szp, 2008-06-24 18:50:23
  • avatar
    zgłoś
    Tak to się już na tym ziemskim motoryzacyjnym padole dzieje, że by móc nadal istnieć trzeba ewoluować. Niestety chyba nikt się przed tym nie obroni i niebawem usłyszymy o hybrydzie np. ferrari. Jedno pytanie: dlaczego tylko 3 litry i 240KM ?!? Może lepiej byłoby zainstalować bardziej godnego V10 TDI ze stajni vw ?!?
    ~zloty666, 2008-06-24 18:40:33
  • avatar
    zgłoś
    W świecie motoryzacji padają kolejne złote zasady, bowiem Porsche zamierza oferować auto z dieslem!
    auto motor i sport, 2008-06-24 10:11:33
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij