Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Koniec Focusa ST

2010-08-20
Ford Focus ST Mountune Performance Ford Focus ST Mountune Performance

Broń ekologów o nazwie "norma emisji spalin Euro 5" jest niezwykle skuteczna i czyści Europę z najciekawszych modeli. Do Mazdy RX-8 i Hondy Civic Type R dołącza kolejne ciekawe auto - Ford Focus ST. Pięciocylindrowy, 2,5-litrowy benzynowiec siedzący pod jego maską nie spełnia wymogów nowej normy i musi zniknąć z oferty Forda.

Za miesiąc w Paryżu dowiemy się, co będzie miał do zaproponowania Ford w temacie mocnego kompakta, przy okazji kolejnej prezentacji nowej generacji Focusa.

RX-8, Type R i ST to nie jedyne "ofiary" Euro 5. Z tego samego powodu znika z oferty Alfy Romeo silnik 3.2 V6, a z grupy Volkswagena turbodiesel 5.0 V10. Jak tak dalej pójdzie, za jakiś czas wszyscy będziemy jeździć małymi toczydełkami z silnikami o śladowej mocy...

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 151 790 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Popieram w 100 procentach! Niedługo wycofają wszystkie super wozy i hothatche, bo nie będą spełniać norm emisji spalin. Dla mnie już jak Porsche zaczęło pracować nad hybrydą to była jedna wielka pomyłka. Dlaczego fajne wozy takimi nie pozostaną? Precz z zielonymi!
    ~Samuraj002, 2010-08-21 13:58:22
  • avatar
    zgłoś
    "za jakiś czas wszyscy będziemy jeździć małymi toczydełkami z silnikami o śladowej mocy..."Kurna! a ja już nie mogę wyrobić z kierowcami tuningowanych skuterów full wypas 50ccm bez blokady vMax 80kmh model "jestem bogiem". Ciekawe jakie normy mają spełniać motocykle... Ale w mordę... To było do przewidzenia. Daty wprowadzania norm są drastycznie blisko siebie. Skoro już teraz można kupić modele z normą emisji Euro VI to zobaczycie, nim się obejrzymy kolejne super fajne wozy będą znikać z rynku, bo producent nie wyrobił się z przystosowaniem całej palety silników do nowych wybujałych norm. Współczuję trochę inżynierom, bo dawniej siedzieli sobie pewnie w centrach rozwojowych i zastanawiali się, co nowego wymyślić, co mogłoby pozwolić na wyprzedzenie konkurencji nie tyle o zderzak co o całą maskę i w końcu o długość auta. Mogli prowadzić badania, jak naukowcy, a teraz co? "Szefie, mam genialny pomysł..." "Czekaj, a pod którą normę projektujesz?" To zabija spontaniczność inżynieryjną, powoduje, że fanom serce się kraja, ogranicza zarobki koncernów i w ogóle jest nam tak potrzebne jak ptasia grypa, albo jeszcze lepiej, szczepionki na niąJestem przeciw. Kuźwa.
    Wiktor BN, 2010-08-20 13:23:43
  • avatar
    zgłoś
    Kolejne auto z ikrą znika z europejskich salonów - podziękujmy ekologom!
    auto motor i sport, 2010-08-20 08:21:48
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij